Skip to content

Contact Conversie Bureau.

Contact Conversie
Bureau.

We zijn beland in ‘the Age of Assistance’. Dit biedt gigantische kansen voor merken om klanten interactief te helpen in de orientatie fase, het aankoopproces en de periode na de koop. 

Of je nu een gevestigd bedrijf bent of net begint, een succesvol klantenserviceteam helpt je nieuwe klanten aan te trekken, je klanten te behouden én de verkoop onder je bestaande klantenbestand te verhogen. 

Onze klantcontact oplossingen zorgen voor een plezierige en effectieve interactie met jouw doelgroep gericht op verhoogde conversie van ieder contactmoment. Interactie en conversie verschillen per organisatie, per doelgroep en zelfs per contactkanaal. Daarom leveren we een set van kanalen en oplossingen specifiek voor jouw situatie

Naast het geven van advies aan de afdelingen marketing, sales en klantenservice zorgen wij voor de implementatie
en het optimaal gebruik van de
software voor betere klantinteractie zoals Telefonie, LiveChat en WhatsApp en geautomatiseerde selfservice oplossingen zoals interactieve Voice Response, Virtual IVR en generatieve AI-Chatbots. 

Bij ons gaat het vooral om de periode na de implementatie van de bij ons afgenomen software oplossing. We volgen daarbij het continue proces van stap-voor-stap meetbaar verbeteren: meten, analyseren, evalueren, adviseren, testen en implementeren. 

We streven naar een optimale balans tussen selfservice en live contact. Op deze manier helpen wij de contact conversie te verbeteren en de interactie op het juiste moment écht persoonlijk (het liefst menselijk) te maken.

Vandaar onze naam met een call to action als duidelijk signaal. We leveren onze diensten aan multinationals, corporate organisaties en ook het MKB. Dit doen we met een team specialisten die ervaring hebben op het snijvlak van marketing, sales, klantcontact en ICT. Al meer dan 25 jaar en samen met 200+ tevreden klanten.

Wie we zijn
even voorstellen

Martijn Waldram.
Sales specialist.

Voor sales conversie en content creatie.

Karin Vink.
Marketing specialist.  

Voor social messaging, websites en events

Francois de Leeuwe.
Klantcontact specialist. 

Voor optimaal gebruik klant contact platforms.

Richard de Beijer.
Contact Conversie specialist. 

Voor software implementatie en conversie optimalisatie.

Waarom ContactOns

De technologische ontwikkelingen gaan momenteel zo snel. Het is een spaghetti landschap van technologische mogelijkheden. Het gaat dus om eenvoud, gemak en om optimaal gebruik te maken van wat er mogelijk is door inzet van data, slimme mensen en techniek.

Veel bedrijven leveren of consultancy of software. Wij leveren de software inclusief full service. Wij richten ons op advies, implementatie en met name op optimaal gebruik van de afgenomen software. Je bepaalt vervolgens of je zelf de contact conversie wil verbeteren via de aan de software gekoppelde online rapportages en beheer en wat je door onze specialisten willen laten doen.

Onze belofte

Vanaf het eerst contact bieden wij een vast aanspreekpunt gedurende de gehele contract periode. Vanwege de meetbaarheid is onze dienstverlening heel transparant. Hierdoor kunnen wij praktisch advies geven en zorgen we voor de gefaseerde realisatie, combinatie en optimaal gebruik van software voor klantinteractie. Zolang je tevreden bent. Alleen op deze manier kunnen we een lange termijn relaties aangaan met onze klanten. Wij weten namelijk als geen ander welke luxe het is dat je met ons contact opneemt.