Contact Conversie Bureau

Je concurrent is slechts één klik van je verwijderd. In contact komen met je doelgroep vereist vanwege de strengere regelgeving en transparantie van internet steeds meer een contact strategie gebaseerd op gentle push en smart pull. De kunst wordt steeds meer dat je als bedrijf gevonden wordt en dat je de klant verleidt om in contact te komen en te blijven met jouw bedrijf. 

Toch zijn er bedrijven die hun contact pagina verstoppen. Waarbij je als klant veel moeite moet doen om contact op te nemen. Voor service vragen, maar ook voor sales vragen. Terwijl bijvoorbeeld in het laatste geval vele euro’s worden uitgegeven aan Google campagnes. Wij zijn van mening dat je alle drempels moet verwijderen. Geef je klanten duidelijk aan hoe zij zo makkelijk mogelijk contact met je kunnen opnemen. Bij voorkeur op dé manier en op hét moment dat de klant dat wil. Dat hoeft niet altijd direct een live contact zijn. Dat kan ook in eerste instantie via Self service of in combinatie met online interactie. En pas wanneer het echt nodig is een doorschakeling naar een live persoonlijk contact. Dus geef een actief signaal. Met een duidelijke call to action. Zie het als een uniek contactmoment met je bedrijf als onderdeel van de Customer Journey. Stel jezelf de vraag: “Wat is de waarde van een gemist contact voor mijn bedrijf?”

ContactOns zorgt voor effectief persoonlijk contact op cruciale punten in the Customer Journey.  Wij willen ons graag even voorstellen.

Wie we zijn – Even voorstellen

Wij zijn ContactOns. Wij helpen bedrijven die het hun klanten gemakkelijk willen maken om contact op te nemen. Of het nu gaat om informatie, service of sales. Vandaar onze naam, inkomend klantcontact met een duidelijke call to action.  We leveren onze diensten aan multinationals, corporate organisaties en ook het MKB. Dit doen we met een team specialisten die ervaring hebben op het snijvlak van marketing, sales, klantcontact en ICT. Al meer dan 20 jaar.

contactons-team

Wat we doen – Contact conversie

Onze expertise is inbound contact conversie. We helpen bij het meetbaar verbeteren van contact opnemen met je bedrijf. We leveren verbeter programma’s in de vorm van software technologie, consulting en insights.

Onze focus – Inbound

  • Het in kaart brengen van customer journey’s en inbound touchpoints
  • Het juiste contact kanaal software aanbieden op het juiste moment
  • Het via platforms efficiënt routeren, opvangen en verwerken van de response
  • Het bieden van inzicht en het meetbaar verbeteren van de contactconversie
inbound contactons

Hoe we dat doen – Consulting

Wij bieden jouw organisatie een tailored fit , dat houdt in dat het contact kanaal wordt afgestemd op de specifieke behoefte van jouw organisatie en jullie klanten. Je huurt ons in als partner voor het inrichten van nieuwe contactkanalen of het optimaliseren van de huidige contactkanalen. Voor vele merken zijn wij de adviseur, sidekick en ketenregisseur.

Waarmee – Software Technologie

Wij zorgen voor technische oplossingen zodat er contact kan worden opgenomen via de verschillende contactkanalen, zoals telefoonnummers, sms, chat en whatsapp. We leveren software voor self service en oplossingen om de contacten te routeren naar de juiste medewerker op het juiste moment via intelligente routeringen, mobiele online contactkanalen en contact center software.

Meetbaar beter – Insights

Meten is weten. Het zit vanaf onze oprichting in onze DNA. Het klinkt misschien logisch, maar we kunnen alleen zorgen voor een conversie verbetering wanneer er gemeten wordt. Het gaat om inzicht, het monitoren en analyseren om de dienstverlening meetbaar te verbeteren, de zogenaamde Contact Rate Optimalisatie.

Met wie we dat doen – Samenwerking

We werken samen met de afdelingen Marketing, Online, KCC en ICT en met jullie leveranciers. Waar nodig brengen we je in contact met nieuwe leveranciers, de top op het gebied van klantcontactdiensten. Met ons professionele partnernetwerk en preferred suppliers richten wij altijd de beste en meest vernieuwende contact kanalen in en zorgen wij voor optimaal gebruik van de afgenomen diensten gedurende de gehele contract periode.

teamwork

Waarom ons – Full Service

De technologische ontwikkelingen gaan momenteel zo snel. Het is een spaghetti landschap van technologische mogelijkheden. Het gaat dus om eenvoud, gemak en om optimaal gebruik te maken van wat er mogelijk is door inzet van data, slimme mensen en techniek.

Veel bedrijven leveren of consultancy of software. Wij leveren full service. Wij richten ons op advies, realisatie en optimaal gebruik van de dienst. Je bepaalt vervolgens of je zelf de contact conversie wil verbeteren met onze diensten via online rapportages en beheer en wat je door onze specialisten willen laten doen.

Onze belofte

Vanaf het eerst contact bieden wij een vast aanspreekpunt gedurende de gehele contract periode. Vanwege de meetbaarheid is onze dienstverlening heel transparant. Hierdoor kunnen wij praktisch advies geven en zorgen we voor de gefaseerde realisatie en optimalisatie. Zolang je tevreden bent. Alleen op deze manier kunnen we een lange termijn relaties aangaan met onze klanten. Wij weten namelijk als geen ander welke luxe het is dat je met ons contact opneemt.

ContactOns

Start met typen en druk op Enter om te zoeken