Contact Conversie Bureau.
Contact Conversie
Bureau.
Welkom in ‘the Age of Assistance’—een tijdperk vol kansen voor bedrijven om klanten écht te helpen, van oriëntatie tot aankoop en daarna. Het draait om verbinding, niet alleen met technologie, maar vooral met mensen.
Of je nu een start-up bent of een gevestigd bedrijf, een sterk klantenserviceteam is dé sleutel om nieuwe klanten aan te trekken, relaties te versterken en meer waarde uit je bestaande klantbestand te halen.
Bij ContactOns draait alles om technologie én de menselijke touch. Met slimme tools zoals Telefonie, LiveChat, WhatsApp, interactieve Voice Response (IVR), Virtual IVR en AI-Chatbots zorgen we dat elk klantcontact telt. Maar we gaan verder: we helpen bedrijven met contact conversie optimalisatie – het stap voor stap meetbaar verbeteren van klantcontact.
Van het meten en analyseren van prestaties tot het adviseren, testen en implementeren van verbeteringen: wij begeleiden je in elke fase. Zo halen we meer rendement uit elk contactmoment, vergroten we de klanttevredenheid én verbeteren we de medewerkerstevredenheid.
Ons doel? De perfecte balans vinden tussen selfservice en persoonlijk contact. Zo zorgen we ervoor dat elk moment van interactie écht telt en waar nodig menselijk blijft.
Vandaar onze naam met een call to action als duidelijk signaal. Met meer dan 25 jaar ervaring en 200+ tevreden klanten ondersteunen we multinationals, corporate organisaties én het MKB. Ons team van specialisten staat klaar om jouw klantinteracties naar een hoger niveau te tillen.
Wie we zijn
even voorstellen
Francois de Leeuwe.
Klantcontact specialist.
Voor optimaal gebruik klant contact platforms.
Waarom ContactOns
In een wereld waarin technologische ontwikkelingen elkaar in hoog tempo opvolgen, is het gemakkelijk om het overzicht kwijt te raken. Daarom kiezen wij bij ContactOns voor eenvoud en gemak, zodat jij optimaal gebruik kunt maken van wat technologie te bieden heeft. Met een slimme mix van data, techniek en menselijke expertise maken we complexiteit beheersbaar.
Wat ons onderscheidt? Veel bedrijven bieden óf consultancy óf software. Wij doen het allebei én meer. Bij ons krijg je niet alleen de software, maar ook een full-service aanpak. We begeleiden je bij elk stap in het proces—van advies en implementatie tot het maximale benutten van je software.
Jij bepaalt hoeveel controle je zelf wil houden. Via de gekoppelde online rapportages en beheertools kun je zelfstandig werken aan het verbeteren van je contactconversie. Liever wat hulp? Onze specialisten staan klaar om je te ondersteunen waar nodig.
Met ContactOns kies je voor een partner die technologie en service naadloos samenbrengt, zodat jij je kunt focussen op wat écht belangrijk is: jouw klanten.
Onze belofte
Vanaf het allereerste contact krijg je bij ons een vast aanspreekpunt dat je door de hele contractperiode begeleidt. Onze dienstverlening is volledig transparant dankzij de meetbaarheid van resultaten. Dit stelt ons in staat om praktisch advies te geven en stap voor stap te werken aan de implementatie, integratie en optimaal gebruik van software voor klantinteractie.
Jouw tevredenheid is onze maatstaf. Alleen door deze aanpak kunnen we duurzame, langdurige relaties opbouwen met onze klanten. Wij begrijpen als geen ander hoe waardevol het is dat je contact met ons opneemt. Daarom zorgen we ervoor dat elk contactmoment met ons een echte meerwaarde biedt.