Skip to content

Wil je de telefonisch ingang automatiseren, speciaal voor conversie?

Interactive Voice Response (IVR)

Interactive Voice Reponse (IVR)

Wil je inkomende inkomende telefoonverkeer efficienter opvangen? Met de interactieve voice response functionaliteiten bied je selfservice mogelijkheden én slimmere routering naar de medewerker met de juiste vaardigheden op het juiste moment.

De IVR functionaliteiten kunnen eenvoudig gecombineerd worden met elke huidige telecom leverancier en telecom oplossing. ContactOns levert interactieve voice response met één aanspreekpunt voor advies, realisatie en optimaal gebruik.

Verschillende soorten
IVR functionaliteiten

088 telefoonnummer voor bedrijven

De kracht van een interactieve voice response

Beter Bereikbaarheid

Met de IVR faciliteiten heb je zicht in en grip op elk telefoongesprek. Er hoeft geen enkel gesprek gemist te worden. Ideaal als service ingang voor klachten of bij sales conversie.

Betere Conversie

Omzet conversie verhogen door het aanbieden van een telefoonnummer met IVR functionaliteiten bij het winkelmandje in de webshop. Met slimme doorschakeling naar de juiste adviseur om geen telefonische lead te missen. 

Betere Deal

Het voorkomen van foutkosten door de beller via skill based routing direct door te schakelen naar juiste medewerker. Het verlagen van de kosten per contact door het aanbieden van telefonische selfservice via IVR modules. 

Contact ons voor IVR

Contact ons voor het inrichten of optimaliseren van de voice response functionaliteiten. We informeren je over de mogelijkheden en maken een voorstel op maat. Na akkoord zorgen wij voor de on boarding. Nadat de dienst is aangesloten helpen we je bij het optimaal gebruik van de dienst.