Wil je de telefonisch ingang automatiseren, speciaal voor conversie?
Interactive Voice Response (IVR)
- Advies
- Implementatie
- Combinatie
- Optimaal gebruik
Interactive Voice Response (IVR)
Wil je inkomende inkomende telefoonverkeer efficienter opvangen? Met de interactieve voice response functionaliteiten automatiseer je selfservice mogelijkheden én slimmere routering naar de medewerker met de juiste vaardigheden op het juiste moment.
De IVR functionaliteiten kunnen eenvoudig gecombineerd worden met elke huidige telecom leverancier en telecom oplossing. ContactOns levert interactieve voice response met één aanspreekpunt voor advies, realisatie en optimaal gebruik.
Verschillende soorten
IVR functionaliteiten
- Interactieve voice response voor selfservice bij de telfonische ingang.
- Callcenter functionaliteiten, zoals menukeuze, wachtrij tot en met skilled based routing.
- Uitgebreide contactcenter functionaliteiten, zoals spraakherkenning, inloggen medewerkers en koppelingen met CRM systemen.
De kracht van een interactieve voice response
Beter Bereikbaarheid
Met de IVR faciliteiten heb je zicht in en grip op elk telefoongesprek. Er hoeft geen enkel gesprek gemist te worden. Ideaal als service ingang voor klachten of bij sales conversie.
Betere Conversie
Omzet conversie verhogen door het aanbieden van een telefoonnummer met IVR functionaliteiten bij het winkelmandje in de webshop. Met slimme doorschakeling naar de juiste adviseur om geen telefonische lead te missen.
Betere Deal
Het voorkomen van foutkosten door de beller via skill based routing direct door te schakelen naar juiste medewerker. Het verlagen van de kosten per contact door het aanbieden van telefonische selfservice via IVR modules.
Contact ons voor Interactive Voice Response
voor klantcontact met je bedrijf
Contact ons voor IVR
voor klantcontact
Contact ons voor een vrijblijvende demo van Interactive Voice Response voor je telefonische klanteningang van bedrijf. In 30 minuten informeren we je over de mogelijkheden en maken vervolgens een voorstel op maat. Na akkoord zorgen wij voor de on-boarding. Nadat de dienst is aangesloten helpen we je bij het optimaal gebruik van de dienst.