• Nieuw 088 nummer aanvragen - ContactOns.nl

Home » Diensten » 088 telefoonnummer

| Wil je 088 telefoonnummer advies op maat?

088 telefoonnummer voor je bedrijf

Speciaal voor campagnes of voor service

Wil je een nieuw 088 telefoonnummer met landelijke uitstraling special voor campagnes of structureel als telefonische ingang? Of wil je de bestaande telefonische 088 nummer ingang meetbaar verbeteren? ContactOns levert speciale 088 nummers inclusief meetbaarheid en bereikbaarheid features waarmee je telefonisch bereikbaar bent en geen gesprek hoeft te missen.

De 088 telefoonnummers kunnen eenvoudig gecombineerd worden met elke huidige telecom leverancier en telecom oplossing. Voor het activeren of het wijzigen van het 088 nummer hoeft de telefooncentrale niet aangepast te worden. ContactOns levert 088 telefoonnummers met één aanspreekpunt voor advies, realisatie en optimaal gebruik.

ContactOns Full Service

088 telefoonnummer voor je bedrijf

Speciaal voor campagnes of voor service

ContactOns Full Service

Wil je een nieuw 088 telefoonnummer met landelijke uitstraling special voor campagnes of structureel als telefonische ingang? Of wil je de bestaande telefonische 088 nummer ingang meetbaar verbeteren? ContactOns levert speciale 088 nummers inclusief meetbaarheid en bereikbaarheid features waarmee je telefonisch bereikbaar bent en geen gesprek hoeft te missen.

De 088 telefoonnummers kunnen eenvoudig gecombineerd worden met elke huidige telecom leverancier en telecom oplossing. Voor het activeren of het wijzigen van het 088 nummer hoeft de telefooncentrale niet aangepast te worden. ContactOns levert 088 telefoonnummers met één aanspreekpunt voor advies, realisatie en optimaal gebruik.

Dit is wat we doen

Strategisch concreet advies

De beste aanpak om het maximale uit de telefonische ingang met de 088 nummer schakeling te halen via contact management. Door inzet van een combinatie van meetbare diensten zorgen wij ervoor dat er effectief contact wordt opgenomen met je bedrijf.

Nieuw 088 nummer

Keuze van een mooi 088 nummer voor je bedrijf. Wij verzorgen de aanvraag, activatie en optimalisatie van jullie 088 nummer.

Huidige 088 nummer optimaliseren

Jullie huidige 088 nummer optimaliseren start met inzicht in de telefonische bereikbaarheid aangevuld met faciliteiten uit de cloud zonder dat er aanpassing van de telefooncentrale nodig is. In control via self service modules voor rapportage en beheer.

Call Analytics

Volledig inzicht in de effectiviteit en het rendement van campagnes en telefonische bereikbaarheid met jullie 088 nummer(s).

Waarmee kunnen we je van dienst zijn?

Een nieuw 088 telefoonnummer?

088 telefoonnummer informatie algemeen

088-nummers is in Nederland een telefoonnummer van een bedrijf, dat geografisch niet gebonden is aan een bepaalde regio.  Een 088 nummer is interessant voor bedrijven of instellingen met meerdere filialen die in de communicatie het landelijke karakter willen benadrukken. ContactOns levert 088 nummer speciaal voor sales campagnes en als telefonische ingang voor service (zoals after sales vragen, klachten of als storingnummer). De 088 nummers zijn goed bereikbaar vanuit het buitenland. ContactOns levert 088 nummers die worden voorzien van een aantal technische faciliteiten, zonder dat hiervoor een telefooncentrale aanpassing nodig is. Bovendien kan via één CMS faciliteit alle 088-nummers van een bedrijf of instelling worden bediend. Hierdoor kan het functioneren van deze nummers worden geoptimaliseerd. Voor advies op maat ContactOns >

088 telefoonnummer informatie gebruik

Wil je meer weten over de mogelijkheden van een 088 nummer? Een belangrijke technische voorziening van 088 nummers is het doorschakelmenu. 088 nummers worden doorgeschakeld naar mobiele en vaste, nationale en internationale nummers en zelfs naar een IP-adres. Bovendien kan een goed functionerend doorschakelmenu ervoor zorgen, dat telefoontjes worden doorverbonden op basis van, bijvoorbeeld, hun regionale afkomst, de dag waarop ze gepleegd worden en zelfs het tijdstip waarop wordt gebeld. Zo belanden telefoontjes direct bij de juiste medewerker. Op een 088 nummer kunnen allerlei technische features worden gezet zonder aanpassing van de telefooncentrale. Bij een 088 nummer wordt een CMS geleverd waarmee de extra features online aangepast kunnen worden. Inzicht in beantwoorde gesprekken en de gemiste met reden kunnen realtime bekeken worden of geanalyseerd uit historische rapportages. Bij ContactOns heb je alles in één hand. De aanvraag en activatie en optimaal gebruik. Voor advies op maat ContactOns >

088 telefoonnummer informatie technisch

Op het 088 nummer kan je eenvoudig aparte opties toevoegen, zoals menukeuze, wachtrij, tijdschakelingen, slimme overloop etc. Inclusief online rapportage en beheer. Deze technische mogelijkheden zorgen ervoor dat mensen niet alleen tegen een lokaal tarief bellen (binnen de bel bundel van de bellers), maar ook nog snel bij de juiste medewerker belanden. Je hoeft het bij ons niet allemaal zelf uit te zoeken. Je geeft gewoon aan wat je wensen zijn en onze specialisten regelen de rest.  Aanvragen, activeren en optimaliseren in één hand zonder onverwachte kosten.  ContactOns >

Nieuw 088 telefoonnummer aanvragen

Wil je een nieuw 088 nummer aanvragen. Bij ContactOns heb je alles in één hand. ContactOns bekijkt samen met je welk mooie 088 nummers nog beschikbaar zijn. Een 088 nummer wordt altijd in een blok van 100-tal aaneengesloten 088 nummers aangevraagd. Kosten 088 nummer toekenning ACM zijn eenmalig 49 euro en 6,50 euro op jaarbasis.  Daarvan kan je bijvoorbeeld één 088 nummer uit activeren en natuurlijk ook meerdere. ContactOns verzorgt de aanvraag van het 088 nummer op jullie bedrijfsnaam bij ACM. Contact ons en wij informeren je over de mogelijkheden. ContactOns >

Nieuw 088 telefoonnummer activeren

Wil je een nieuw 088 nummer activeren? ContactOns informeert je graag op maat over de mogelijkheden van routering van de gesprekken in combinatie met de bereikbaarheid features en online beheer module. ContactOns >

Advies op maat nieuw 088 telefoonnummer

Wil je advies op maat over een nieuw 088 nummer voor jullie bedrijf? Contact Ons>

Huidig 088 nummer meetbaar verbeteren?

Advies technisch design huidig 088 nummer

Wil je advies over welke technische features mogelijk zijn en routering optimalisatie is met jullie huidige 088 nummer? Maak met ons een afspraak.  ContactOns >

Huidig 088 telefoonnummer optimaal gebruik

Wil je weten wat er mogelijk is met jullie huidige 088 nummer in combinatie van meetbaarheid, selfservice, features en online beheer om het gesprek op het juist moment bij de juiste medewerker uit te laten komen? Wil je dus weten hoe optimaal gebruik kan worden gemaakt van de mogelijkheden van jullie 088 nummer?  Contact ons>

Huidig 088 telefoonnummer wijzigen

Op jullie 088 nummer zijn allerlei slimme schakelingen mogelijk zonder dat er een aanpassing van de telefooncentrale nodig is. ContactOns informeert je graag over de mogelijkheden van routering van de gesprekken in combinatie met de bereikbaarheid features en online beheer module. Voor advies op maat ContactOns >

Huidig 088 nummer insight

Wil je inzicht of er geen gesprekken mist zijn voordat het door jullie telefooncentrale wordt beantwoord. Dat kan via de 088 Insight analyse van ContactOns.

Huidig 088 nummer kosten verlagen

Wil je de kosten verlagen van jullie 088 nummer bij de huidige leverancier? ContactOns >

Advies op maat huidig 088 nummer ingang

Wil je advies op maat over jullie huidige 088 nummeringang? Contact Ons>

Hiervoor wordt een 088 nummer het meest gebruikt

Betere service

  • Verhogen klantenservice: je geeft een duidelijk signaal telefonisch bereikbaar te zijn met een speciaal telefoonnummer.
  • Verbeteren klanttevredenheid: op het juiste moment de beller direct doorschakelen naar de juiste medewerker met de juiste vaardigheden

Verhogen omzet

  • Verhogen omzet conversie: door het aanbieden van een telefoonnummer bij vragen voor de koop op de webpage van het winkelmandje
  • Geen lead missen: Een apart 088 nummer voor verkoop speciaal ingericht om geen telefonische lead te missen met doorschakeling naar de juiste verkoper.

Verlagen van kosten per contact

  • Self service: besparen van 90% op klantcontact kosten door het aanbieden van self service voor de beller.
  • Centraal telefoonnummer: door het aanbieden van centraal nummer kan je u de beller sturen om contact op te nemen op de juiste manier en worden veel foutkosten voorkomen.

Deze bereikbaarheid features zijn mogelijk

Onderstaande features zijn enkele voorbeelden die eenvoudig aan een 088 nummer kunnen worden gekoppeld zonder aanpassing van de telefooncentrale.

Meldtekst in de cloud

Meldteksten om de bellers te informeren over wat deze kan verwachten bij jullie telefonische ingang, extra informatie teksten in de wachtrij en informatie geven over de openingstijden, maar ook om de beller te instrueren om op de juiste manier in contact te komen met je bedrijf.

Online eindbestemming wijzigen

Online de routering van het belverkeer omzetten naar de juiste locatie.

Calamiteiten schakeling

Routering van de beller bij storingen of calamiteiten naar de juiste eindbestemming inclusief online calamiteiten bereikbaarheid module.

Online gespreksstatistieken inzien

Online kijken naar het aantal oproepen, het aantal beantwoorde gesprekken en de reden van niet beantwoording. Op uur, dag, week en maandbasis. Je ziet of er gesprekken gemist worden met de reden van niet beantwoording.

Wachtrij in de cloud

Wachtrij met lijnen capaciteit uit de cloud zonder dat het uw telefooncentrale, inkomende en uitgaande lijnen beinvloed. Standaard wachtrij met meldteksten, beurtmelder en wachtrij muziek, tot dynamische wachtrijen die direct zich aanpassen aan het belvolume.

Keuzemenu in de cloud

Keuzemenu inclusief welkom en keuzemenu teksten. Op deze manier kunnen meerdere afdelingen of locaties onder één nummer worden gebracht.

Rooster module

Doorschakelen van de beller naar de juiste medewerker die dienst heeft met online self service module voor inrichten en optimaliseren van de schakeling op basis van dag en tijd.

Automatische overloop

De beller wordt automatisch doorgeschakeld naar andere locatie. Overloop in de situaties dat het gesprek niet wordt beantwoord binnen bijvoorbeeld 3x overgaan of dat je in gesprek bent. Dat kan een Antwoordservice zijn.

Openingstijdentabel

Openingstijden module. Meerdere tijdschakelingen op de dag mogelijk. Inclusief feestdagentabel. Je bepaalt op basis van tijdslot waar het gesprek automatisch naar toe wordt geschakeld. Overdag naar je locatie en buiten openingstijden naar een meldtekst bijvoorbeeld.

Cloud ACD

Het plaatsen van agents in belgroepen. Doorschakeling naar vast en mobiele nummers en naar elke locatie (ook buitenland). Inrichten en optimaliseren via online self service module.

Juiste medewerker doorschakeling

Op basis van postcode schakeling, keuzemenu en eventueel klantcode invoer de beller doorschakelen naar de beschikbare agent met de juiste vaardigheden om deze beller in één keer goed te woord te staan. Deze medewerker kan op elke locatie werkzaam zijn (ook thuiswerkers) zolang deze de beschikking heeft over een vast of mobiel telefoontoestel.

Self service

Self service module en meldteksten, zodat standaard vragen of kunnen worden gevangen en de beller doorgeschakeld wordt naar de beschikbare medewerker met de juiste vaardigheden om de beller te woord te staan.

Ben je op zoek naar advies op maat?

Maak kennis met één van onze specialisten. Wij informeren en adviseren je graag over de mogelijkheden om te stimuleren dat er effectief contact wordt opgenomen met jouw bedrijf. Gedurende de samenwerking met ContactOns kan je rekenen op een team van ervaren en gedreven specialisten.

088 klant programma's

Contact Ons

Heb je vragen over de mogelijkheden van 088-nummers voor jouw bedrijf, neem dan contact op met onze expert. Hij zal binnen 1 werkdag jouw vraag beantwoorden.

Richard de Beijer

Start met typen en druk op Enter om te zoeken