• lokaal-telefoonnummer-contactons.nl

 Home » Diensten » Lokaal-telefoonnummer

| Lokaal telefoonnummer inzetten voor je bedrijf?

Lokaal telefoonnummer speciaal voor contact conversie

Wil je 100% oproep conversie naar telefonisch waardevol contact?

Wil je een telefoonnummer met lokale uitstraling speciaal voor campagnes of structureel als telefonische ingang? ContactOns levert speciale telefoonnummers inclusief meetbaarheid en add-ons voor bereikbaarheid waarmee je lokaal telefonisch bereikbaar bent in meer dan 70 landen en je geen gesprek hoeft te missen. 

De telefoonnummers kunnen eenvoudig gecombineerd worden met elke telecom leverancier en telecom oplossing. De beller belt lokaal en je bepaalt waar het gesprek wordt beantwoord. Voor het activeren of het wijzigen van het lokale telefoonnummer hoeft de telefooncentrale niet aangepast te worden. 

ContactOns Full Service

 Home » Diensten » Lokaal-telefoonnummer

Lokaal telefoonnummer speciaal voor contact conversie

Wil je 100% oproep conversie naar waardevol telefonisch contact?

Wil je een telefoonnummer met lokale uitstraling speciaal voor campagnes of structureel als telefonische ingang? ContactOns levert speciale telefoonnummers inclusief meetbaarheid en bereikbaarheid features waarmee je lokaal telefonisch bereikbaar bent in meer dan 70 landen en geen gesprek hoeft te missen. 

De telefoonnummers kunnen eenvoudig gecombineerd worden met elke telecom leverancier en telecom oplossing. De beller belt lokaal en je bepaalt waar het gesprek wordt beantwoord. Voor het activeren of het wijzigen van het lokale telefoonnummer hoeft de telefooncentrale niet aangepast te worden. 

 Wat is de waarde van een gemist contact? 

Wil je geen gesprek missen? Heb je zicht hoeveel bezoekers in jullie webshop nog vragen hebben over het product of de dienst? Wat is jullie exit rate vlak voordat ze op de afreken button drukken en wil je deze verlagen? Je wil de maximale conversie van elke geinvesteerde euro in jullie campagne. ContactOns levert telefoonnummers speciaal voor contact conversie met add-ons waardoor er geen gesprek gemist hoeft te worden. – Richard de Beijer / Managing Director

Dit is wat we doen

Advies contact conversie

De beste aanpak om het maximale uit de telefonische ingang met de lokaal nummer schakeling te halen via contact management. Door inzet van een combinatie van meetbare diensten zorgen wij ervoor dat er effectief contact wordt opgenomen en je geen gesprek hoeft te missen.

Nieuw geografisch telefoonnummer

Keuze van een telefoonnummer met lokale uitstraling speciaal voor contact conversie. Geen technische kennis nodig. Werkt in combinatie met je huidige telecom oplossing en telecom leverancier. Wij verzorgen de aanvraag, activatie en optimalisatie van je telefoonnummer.

Huidige telefoon conversie verbeteren

Jullie huidige telefoon conversie optimaliseren start met inzicht in de telefonische bereikbaarheid aangevuld met faciliteiten uit de cloud zonder dat er aanpassing van de telefooncentrale nodig is. In control via self service modules voor rapportage en beheer.

Call Conversie Analytics

Volledig inzicht in de effectiviteit en het rendement van campagnes en telefonische bereikbaarheid met jullie lokale telefoonnummer(s).

Waarmee kunnen we je van dienst zijn?

Een nieuw lokaal nummer voor je bedrijf?

Telefoonnummer voor campagnes algemeen

Wilt u geen telefoon gesprek missen? ContactOns levert telefoonnummers met lokale uitstraling speciaal voor telefonische contact conversie.  De telefoonnummers werken in combinatie met je huidige telecom leverancier en telecom oplossing. Aan deze telefoonnummers kunnen features worden gekoppeld zonder aanpassing van de telefooncentrale. Zoals Menukeuze, wachtij, tijdschakelingen, slimme overloop etc. Inclusief online rapportage en beheer. Je hoeft het bij ons niet allemaal zelf uit te zoeken. Je geeft gewoon aan wat je wensen zijn en onze specialisten regelen de rest.  Aanvragen, activeren en optimaliseren in één hand zonder onverwachte kosten. Merk direct het verschil, ContactOns >

Lokaal telefoonnummer informatie gebruik

Wil je meer weten over de mogelijkheden telefonische contact conversie van een lokaal telefoonnummer? Een belangrijke technische voorziening van de lokale nummers van ContactOns is het doorschakel menu. Deze telefoonnummers worden doorgeschakeld naar mobiele en vaste, nationale en internationale nummers en zelfs naar een IP-adres. Bovendien kan een goed functionerend doorschakel menu ervoor zorgen, dat telefoontjes worden doorverbonden op basis van, bijvoorbeeld, hun regionale afkomst, de dag waarop ze gepleegd worden en zelfs het tijdstip waarop wordt gebeld. Zo belanden telefoontjes direct bij de juiste medewerker. Op dit telefoonnummer kunnen allerlei technische features worden gezet zonder aanpassing van de telefooncentrale. Bij dit nummer wordt een CMS geleverd waarmee de extra features online aangepast kunnen worden. Inzicht in beantwoorde gesprekken en de gemiste met reden kunnen realtime bekeken worden of geanalyseerd uit historische rapportages. Bij ContactOns heb je alles in één hand. De aanvraag en activatie en optimaal gebruik. Voor advies op maat  Contact Ons>

Nieuw telefoonnummer aanvragen

Wil je een nieuw telefoonnummer aanvragen. Bij ContactOns heb je alles in één hand.  Contact ons en wij informeren je over de mogelijkheden. ContactOns >

Nieuw lokaal telefoonnummer activeren

Wil je een nieuw lokaal telefoonnummer activeren? ContactOns informeert je graag over de mogelijkheden van routering van de gesprekken in combinatie met de bereikbaarheid features en online beheer module. ContactOns >

Advies op maat nieuw lokaal telefoonnummer

Wil je advies op maat over een nieuw lokaal telefoonnummer voor jullie bedrijf? Contact Ons>

Huidige telefonische conversie verbeteren?

Advies technisch design huidig telefonisch contact conversie

Wil je advies over de welke technische mogelijkheden zijn om je telefonische contact conversie te verbeteren? Maak met ons een afspraak.  ContactOns >

Huidig routering wijzigen

Wil je een wijziging uitvoeren op jullie huidige telefonische ingang?  Contact ons>

Huidig telefonische contact conversie insight

Wil je inzicht of er geen gesprekken mist zijn voordat het door jullie telefooncentrale wordt beantwoord. Dat kan via de Call Insight analyse van ContactOns.

Kosten verlagen huidig lokaal telefoonnummer

Wil je de kosten verlagen van jullie huidige telefonische ingang bij de huidige leverancier? ContactOns >

Advies op maat huidige telefonische contact conversie

Wil je advies op maat over conversie verbetering met jullie huidige telefoonnummer ingang? Contact Ons >

Hiervoor wordt lokaal telefoonnummer het meest gebruikt

Betere service

  • Verhogen Service Level: je geeft een duidelijk signaal telefonisch bereikbaar te zijn met een speciaal telefoonnummer.
  • Verbeteren klanttevredenheid (NPS en CES): op het juiste moment de beller direct doorschakelen naar de juiste medewerker met de juiste vaardigheden

Verhogen omzet

  • Verhogen conversie winkelmandje: Het bieden van een telefoonnummer bij vragen voor de koop
  • Adwords optimalisatie: Jullie Google Advertenties aanvullen met speciaal telefoonnummer

Verlagen kosten per contact

  • Self service: besparen van 90% op klantcontact kosten door het aanbieden van self service voor de beller.
  • Lokaal telefoonnummer: door het aanbieden van lokaal nummer kan je de beller sturen om contact op te nemen op de juiste manier. Op deze manier worden veel foutkosten voorkomen
Meldtekst in de cloud

Welkomteksten voor effectieve bellers , maar ook teksten na openingstijden of in de wachtrij met vermelding van openingstijden of met verwijzing naar de website.

Online doorschakeling wijzigen

Online de routering van het belverkeer omzetten naar de juiste locatie.

Vooraankondigingstekst voor agent

Een melding voor de agent dat alleen de agent kan horen zodat deze met de juiste welkomtekst de beller te woord kan staan.

Online gespreksstatistieken inzien

Online kijken naar het aantal oproepen, het aantal beantwoorde gesprekken en de reden van niet beantwoording. Op uur, dag, week en maandbasis. Je ziet of er gesprekken gemist worden met de reden van niet beantwoording.

Wachtrij in de cloud

Zorg voor zo min mogelijk afhaak momenten. Biedt een wachtrij met voldoende lijnen capaciteit uit de cloud zonder dat het de telefooncentrale, inkomende en uitgaande lijnen beinvloed. Standaard wachtrij met meldteksten, beurtmelder en wachtrij muziek, tot dynamische wachtrijen die direct zich aanpassen aan het belvolume.

Keuzemenu in de cloud

Keuzemenu inclusief welkom en keuzemenu teksten. Op deze manier kunnen meerdere afdelingen of locaties onder één nummer worden gebracht.

MissedCall2Email Alert

Wordt gebruikt in combinatie met verkoop leads. In de door jullie zelf gekozen emailbox komen automatisch meldingen van de gemiste gesprekken. Deze hot leads kan je vervolgens direct terugbellen.

Automatische overloop

De beller wordt automatisch doorgeschakeld naar andere locatie. Overloop in de situaties dat het gesprek niet wordt beantwoord binnen bijvoorbeeld 3x overgaan of bij in gesprek. Dat kan een Antwoordservice zijn.

Openingstijdentabel

Openingstijden module. Meerdere tijdschakelingen op de dag mogelijk. Inclusief feestdagentabel. Je bepaalt op basis van tijdslot waar het gesprek automatisch naar toe wordt geschakeld. Overdag naar jullie eigen locatie en buiten openingstijden naar bijvoorbeeld een meldtekst.

Juiste medewerker schakeling

Op basis van postcode schakeling, keuzemenu en eventueel klantcode invoer de beller doorschakelen naar de beschikbare agent met de juiste vaardigheden om deze beller in één keer goed te woord te staan. Deze medewerker kan op elke locatie werkzaam zijn (ook thuiswerkers) zolang deze de beschikking heeft over een vast of mobiel telefoontoestel.

Postcode herkomst schakeling

Schakeling van de beller op basis van herkomst gebied gebaseerd op postcode niveau. Indien postcode niet automatisch wordt herkend, dan krijgt de beller de mogelijkheid om de postcode in te voeren. Vervolgens wordt op basis van deze verdeling de beller doorgeschakeld naar de persoon, locatie of afdeling die verantwoordelijk is voor het specifieke postcode gebied.

Self service

Self service module en meldteksten, zodat standaard vragen of kunnen worden gevangen en de beller doorgeschakeld wordt naar de beschikbare medewerker met de juiste vaardigheden om de beller te woord te staan.

Ben je op zoek naar advies op maat?

Maak kennis met één van onze specialisten. Wij informeren en adviseren je graag over de mogelijkheden om te stimuleren dat er effectief contact wordt opgenomen met jouw bedrijf. Gedurende de samenwerking met ContactOns kan je rekenen op een team van ervaren en gedreven specialisten.

Contact Ons

Heb je een vraag of wil je advies over lokale telefoonnummers speciaal voor contact conversie, neem dan contact op met onze expert. Hij zal binnen 1 werkdag uw vraag beantwoorden.

Richard de Beijer

Start met typen en druk op Enter om te zoeken