Wil je een telefonie platform, gericht op conversie?
Telefonie platform
- Advies
- Implementatie
- Combinatie
- Optimaal gebruik
Telefonie platform
Wil je telefonisch bereikbaar zijn als algemene ingang, maar ook apart voor voor sales en service? ContactOns levert een telefonie platform speciaal voor conversie naar waardevol telefonisch contact. Met grip en zicht op elk telefonische contact. Je hoeft dus geen gesprek te missen.
ContactOns levert een telefonie platform dat eenvoudig te installeren en te beheren is. Met eenvoudig in te richten routeringsplan naar de juiste medewerker op het juist moment. Met callcenter faciliteiten en centraal dashboard. In combinatie met vaste toestellen, mobiel en webapps.
Telefonisch contact
via online platform
- Zakelijk telefoonnummer, lokale nummers of landelijk nummer.
- Functionaliteiten: tijdschakeling, keuzemenu, wachtrij, voice2email en opnemen van gesprekken.
- Routering gesprekken: Eenvoudig beheer van belplannen.
- Devices: VoIP telefoons, WebPhone en Smartphone app.
- Werkplekken: Vanaf 1 tot 50 werkplekken.
- Kosten: Vast bedrag per maand, per gebruiker, per nummer. Gratis bellen in Nederland
Telefonisch contact via online platform
- Zakelijk telefoonnummer, lokale nummers of landelijk nummer.
- Functionaliteiten: tijdschakeling, keuzemenu, wachtrij, voice2email en opnemen van gesprekken.
- Routering gesprekken: Eenvoudig beheer van belplannen.
- Devices: VoIP telefoons, WebPhone en Smartphone app.
- Werkplekken: Vanaf 1 tot 50 werkplekken.
- Kosten: Vast bedrag per maand, per gebruiker, per nummer. Gratis bellen in Nederland
De kracht van
het telefonie platform
Beter Bereikbaarheid
In het beheersysteem is jouw bedrijf optimaal bereikbaar voor jouw klanten. Met de speciale functies hoef je geen telefoongesprek te missen.
Betere Conversie
Via de functies, het centrale dashboard en statistieken verhoog je telefonische respons. Of het nu gaat om sales of service.
Betere Deal
Voor een vast bedrag per maand gebruik je alle mogelijkheden van de online telefooncentrale en is bellen daarbij inbegrepen.
Verbeter je klantenservice
Verbeter je klantenservice
Met één centraal dashboard. Als agent en als klantenservice team kan je meteen aan de slag zonder dat er development vaardigheden nodig zijn.
Via skill based routing wordt het gesprek direct doorgezet naar het juiste team of de juiste medewerker op het juiste moment.
Verbeter je marketing campagnes
Verbeter marketing campagnes
Door bij marketing campagnes een speciaal telefoonnummer te communiceren als een call to action bied je de mogelijkheid om direct telefonisch contact op te nemen. Het gesprek wordt herkend in de telefooncentrale én direct doorgezet via skill based routing naar de juiste medewerker, eventueel gecombineerd met selfservice mogelijkheden. In het dashboard heb je vervolgens zicht en grip op elk telefonisch gesprek. Daarmee verhoog je de conversie van jouw campagnes.
Speciaal telefoonnummer voor conversie
Speciale telefoonnummers voor conversie
Een belangrijk onderdeel van telefonie voor de conversie is een telefoonnummer. ContactOns levert speciale telefoonnummers in meer dan 140 landen.
Heb je al één of meerdere telefoonnummers, dan kunnen we die altijd overnemen van je huidige provider.
Verschillende telefoon devices
Verschillende telefoon devices
ContactOns levert gebruiksklare telefoons voor zakelijke telefonie. Deze sluit je aan op de internet verbinding en je bent gelijk bereikbaar.
Je bent indien nodig tevens bereikbaar op je mobiel via een eenvoudige doorschakeling. Bellen en bereikbaar via je laptop is ook mogelijk via de webphones.
Telefonische
Contact Conversie
71%
Van conversies komt binnen via de telefoon.
54%
Van de telefonische contacten komt vanaf mobiel.
100%
Geen gesprek missen uit marketing campagnes.
76%
Het engagement percentage van telefonie.
Wat kost een Online Telefonie Platform?
Eenmalige kosten | Bedrag |
---|---|
Aansluitkosten platform | € 0 |
Aansluitkosten telefoonnummer | € 0 |
Maandelijkse kosten | Bedrag |
---|---|
Per gebruiker/licentie | € 19,00 |
Per telefoonnummer | € 1,25 |
Inclusief:
- Gratis bellen in Nederland
- Callcenter functionaliteiten
- SelfService online beheer
- Vast aanspreekpunt gedurende contract
Contact ons en wij maken 3 beloftes
Advies
We informeren je over de mogelijk heden van het telefonie platform en adviseren je op maat over de mogelijkheden voor jouw bedrijf.
Implementatie
We zorgen voor het activeren en de inrichting met de gewenste routering en functionaliteiten. Inclusief de training van de selfservice mogelijkheden.
Optimaal gebruik
We helpen bij het analyseren en het verbeteren van de conversies door optimaal gebruik van de mogelijkheden van het telefonie platform.