Wil je gratis telefonisch bereikbaar zijn?
Gratis 0800 nummer
- Advies
- Implementatie
- Combinatie
- Optimaal gebruik
Gratis 0800 nummer
Wil je een nieuw mooi telefoonnummer dat gratis is voor de beller of je bestaande telefonische 0800 nummeringang meetbaar verbeteren? ContactOns levert 0800 nummers speciaal voor conversie naar waardevol telefonisch contact. Voor zowel marketing als voor voor service. Met één aanspreekpunt voor advies, realisatie en optimaal gebruik.
ContactOns levert 0800 nummers die eenvoudig gecombineerd kunnen worden met elke telecom leverancier en telecom oplossing. Voor het activeren of het wijzigen van het 0800 nummer hoeft de telefooncentrale niet aangepast te worden. Met zicht in en grip op elke telefoongesprek. Ervaar het gemak van de diensten van ContactOns.
Wil je een nieuw mooi telefoonnummer dat gratis is voor de beller of je bestaande telefonische 0800 nummeringang meetbaar verbeteren? ContactOns levert 0800 nummers speciaal voor conversie naar waardevol telefonisch contact. Voor zowel marketing als voor voor service. Met één aanspreekpunt voor advies, realisatie en optimaal gebruik.
ContactOns levert 0800 nummers die eenvoudig gecombineerd kunnen worden met elke telecom leverancier en telecom oplossing. Voor het activeren of het wijzigen van het 0800 nummer hoeft de telefooncentrale niet aangepast te worden. Met zicht in en grip op elke telefoongesprek. Ervaar het gemak van de diensten van ContactOns.
Verschillende
soorten 0800 nummers
- Een lang 0800 nummer. Je kiest zelf je eigen mooie 0800 nummer. Eventueel te combineren als naam nummer.
- Een kort 0800 nummer. Een vier cijferig onderscheidend 0800 nummer. Je kiest zelf je eigen korte 0800 nummer.
- Internationaal 0800 nummer. Een gratis 0800 nummer in meer dan 50 landen met doorschakeling naar elke locatie.
De kracht van een 0800 nummer
Beter Bereikbaarheid
Met de faciliteiten die op het 0800 nummer worden geleverd hoeft geen gesprek gemist te worden. Ideaal als service ingang voor klachten of bij sales conversie.
Betere Conversie
Een duidelijk signaal van gratis voor de beller voor verhogen van de telefonische respons. Een lang 0800 nummer voor op de website of print uitingen. Een kort 0800 nummer voor RTV en online advertentie campagnes.
Betere Deal
Verhogen conversie winkelmandje. Het bieden van een gratis telefoonnumer bij vragen voor de koop. Adwords optimalisatie aanvullen met gratis kort onderscheidend 0800 nummer.
Wat kost een 0800 telefoonnummer?
De kosten van een nieuw 0800 aanvragen en activeren bestaat uit twee onderdelen. De aanvraag en toekenning bij ACM. Het activeren van het nummer op het netwerk van KPN met een vast aanspreekpunt gedurende contractperiode.
Wij helpen bij het kiezen van een mooi vrij nummer en verzorgen de aanvraag bij ACM.
Kort 0800 nummer aanvragen | Bedrag |
---|---|
Eenmalig | € 118 |
Per jaar | € 45 |
Lang 0800 nummer aanvragen | Bedrag |
---|---|
Eenmalig | € 61 |
Per jaar | € 23 |
Je ontvangt hiervoor rechtstreeks een factuur van ACM.
Wij zorgen de implementatie van het 0800 nummer op het netwerk van KPN, inclusief training van de Selfservice portal.
Je bepaalt vervolgens of je zelf de contact conversie wil verbeteren via deze portal en wat je door onze specialisten willen laten doen.
Gedurende de gehele contract periode zijn we het formele aanspreekpunt voor het 0800 nummer namens KPN.
Als Businesspartner van KPN zorgen wij voor gereduceerde tarieven.
0800 nummer activeren | Bedrag |
---|---|
Eenmalige activeringkosten | € 0 |
Per maand Basis Pakket | € 36 |
Per maand Premium Pakket | € 76 |
Voor elk gesprek betaal je 2,4 cent. Per minuut betaal je 4 cent. Wil je gebeld worden door mobiele bellers dan geldt een toeslag.
Je ontvangt hiervoor rechtstreeks een factuur van KPN.
Aanvraag, implementatie en
optimaal gebruik in 5 stappen
Keuze mooi nummer
Aanvraag nummer ACM
Activering 0800 KPN platform
Online training Selfservice portal
Vaste adviseur
Contact ons voor een gratis 0800 nummer
Contact ons voor een vrijblijvende online demo van een gratis 0800 nummer voor je bedrijf. In 30 minuten laten we je zien welke functionaliteiten mogelijk zijn, de werking van de Selfservice portal en de Conversie bereikbaarheid rapportages. We informeren je daarbij over de mogelijkheden en maken een voorstel op maat. Na akkoord zorgen wij voor de on-boarding. Nadat de dienst is aangesloten helpen we je bij het optimaal gebruik van de dienst.