Home » Diensten

Dit is wat we doen

We zorgen voor effectief persoonlijk contact op cruciale punten in the Customer Journey

Dit is wat we doen - Contact Conversie Software - ContactOns.nl

CONTACT CONVERSIE
SOFTWARE

Dit is wat we doen - Contact Conversie Insights - ContactOns.nl

CONTACT CONVERSIE
INSIGHTS

Dit is wat we doen - Contact Conversie - Consulting - ContactOns.nl

CONTACT CONVERSIE
CONSULTING

Hieronder vind je een overzicht van onze diensten. Onze diensten zijn allen meetbaar. Elke dienst kan worden gecombineerd met wat je momenteel al afneemt bij jullie huidige leveranciers. Ook is het mogelijk om onderstaande diensten slim te combineren als één dienst.

De klant verleiden om in contact te komen met jouw bedrijf

Contact Strategie

Wat is jullie Inbound Contact Strategie? Heb je inzicht in de Customer Journey en wil je deze borgen in je organisatie? Wil je deze vervolgens meetbaar verbeteren?

Meer informatie:

Online Adverteren

Wil je SEA, Social Adverteren, Display Adverterenof Geo Fencing inzetten of meetbaar verbeteren met nadruk op contact conversie?

Meer informatie:

SEO

Wil je gericht meer bezoekers, leads of klanten op jullie website of in uw webshop krijgen met een hogere conversie naar contacten.

Meer informatie:

Voice Search

Wat is de impact van Voice search op jouw diensten, producten en services? Wat is de impact daarvan op de contact conversie op de cruciale punten in de customer journey?

Meer informatie:

SMS

Wil je SMS inzetten of contactconversie met SMS meetbaar verbeteren? ContactOns zorgt dat er met jullie bedrijf contact kan worden opgenomen door de inzet van SMS.

Meer informatie:

Events

Heb je een Event en wil je de contact conversie verbeteren? Bijvoorbeeld meer bezoekers naar je event en hogere conversie naar leads? Wil je bezoekers gericht targetten na het event? Ook diegene die wel geweest zijn, maar jouw stand niet hebben bezocht? ContactOns biedt totaal oplossing voor, tijdens en na het event.

Meer informatie:

Het juiste contact kanaal aanbieden op het juiste moment

LiveChat 2.0

Wil je met LiveChat hogere conversie van de winkelwagen pagina, leads genereren bij geïnteresseerde bezoekers en betere service verlenen? Tevens inzicht hebben in the Voice of the Customer en de verkregen klantinformatie uit de chats gebruiken voor retargeting?

Wat heeft je voorkeur:

1- Alleen de software (LiveChat zelf doen)?

2- LiveChat uitbesteden
(09:00 – 23:00, 7 dagen per week)?

3- Combinatie van 1 en 2
(buiten openingstijden, overflow, piekopvang,
1e/2e lijns, skill based routing)?

4- Combinatie met chatbots?

De LiveChat software is eenvoudig op je website te installeren, zonder belasting van IT resources/kennis. Je bepaalt vervolgens op welke pages, bij welke producten, aan wie , op welk moment en bij welke voorwaarden de chat wordt aangeboden.

Meer informatie:

Telefoonummers

Wil je een nieuw telefoonnummer voor conversie naar effectief persoonlijk telefonisch contact? ContactOns levert speciale telefoonnummers in meer dan 140 landen. Telefoonnummers met callcenter features uit de cloud. Eenvoudig aan te sluiten op elke telefoontoestel en elke telefooncentrale. Te gebruiken in combinatie met elke telefoonoplossing en elke telecom provider. Telefoonnummers met zicht in elk gesprek, met online conversie optimalisatie beheer module en slimme routering naar de juiste medewerker op het juiste moment.

Meer informatie:

IVR

Wil je een interactieve Voice Response Systeem inrichten of meetbaar verbeteren voor routering van het persoonlijke telefoongesprek of selfservice.

Meer informatie:

Spraakherkenning

Wil je de beller via spraakherkenning op basis van inhoud en emotie geautomatiseerd antwoord geven? Of routeren naar de juiste medewerker op het juiste moment?

Meer informatie:

Whatsapp

Wil je de bezoeker verleiden om online contact op te nemen via Whatsapp?

Meer informatie:

Chatbot

Wil je een virtuele assistent inzetten om jullie inkomend contacten via Self Service van dienst te kunnen zijn? Voor beantwoorden van eenvoudige vragen, voor vragen buiten openingstijden of alvast benodigde informatie opvragen om vervolgens de klant daarna indien gewenst op het juiste moment door te schakelen naar de juiste agent?

Meer informatie:

Efficiënt assistentie verlenen via het juiste software applicatie

Screen Assistance

Wil je de bezoeker van jullie website efficiënt assistentie verlenen én tevens de sales of service conversie verhogen? Door met toestemming van de klant eenvoudig online mee te kijken en waarbij de privacy GDPR gewaarborgd is?

Meer informatie:

Website

Wil je een website of webshop met CMS dat zich qua vormgeving en inhoud aanpast aan elk device? ContactOns levert resultaat gerichte websites gebaseerd op WordPress.

Meer informatie:

SmartContact

Heb je een mobiele website? Wil je meer persoonlijk contact? Hoeveel contact komen van een mobiele device? Benut maximaal de mogelijkheden van een Smartphone bij klantcontact.  ContactOns levert een technisch platform dat inbound mobiel contact herkent en effectief converteert in persoonlijke mobiele digitale sessies. Op eenvoudige wijze te koppelen aan je online en telefonie omgeving.

Meer informatie:

Webcare Platform

Wil je tevreden klanten en (proactief) reageren op vragen en klachten, direct vanuit één geïntegreerde oplossing voor webcare en online klantenservice? Met de oplossing van ContactOns signaleer en behandel je eenvoudig en direct relevante berichtgeving via social media, reviewplatformen, messaging apps en livechat.

Meer informatie:

Telefonie Platform

Wil je de huidige telefooncentrale vervangen door een telefooncentrale uit de cloud met callcenter faciliteiten? ContactOns levert een telefooncentrale uit de cloud met mogelijkheden voor vast/mobiel integratie en callcenter functionaliteiten.

Meer informatie:

Cloud Contact Center

Wil je alle contactkanalen via één platform kunnen afhandelen en met één online beheer en rapportage module. Met koppeling naar jullie CRM en andere pakketten. Met de Cloud Contact Center oplossing van ContactOns heeft jouw bedrijf op locatie geen uitgebreide contactcenter centrale op locatie nodig.

Meer informatie:

De interactie inzichtelijk maken, monitoren en verbeteren

Call Analytics

CallMonitor is software waarmee je het rendement van de telefonische response kunt meten. Met deze tool kan je telefonische leads  inzichtelijk maken, monitoren en verbeteren.

Meer informatie:

Call Tracking

Wil je inzicht van de telefonische response van je online campagnes of communicatie  koppelen aan Google Analytics? Wil je vervolgens de beller herkennen en doorschakelen naar de juiste medewerker met de juiste vaardigheden?

Meer informatie:

Contact Feedback

Wil je inzicht in gebruikers ervaring van je telefonische ingang, je website en apps? ContactOns levert analyses om de conversie naar waardevol contact te verbeteren.

Meer informatie:

Social Monitoring

Wil je toegang tot miljoenen (inter)nationale berichten van social media netwerken, nieuwsbronnen, printmedia, radio en TV. Wil je direct relevante berichtgeving over je organisatie, doelgroep, markt en concurrenten signaliseren? ContactOns biedt uitgebreide rapportage mogelijkheden voor het analyseren van klantvragen, behoeften en koopsignalen vanuit de markt.

Meer informatie:

Conversie Hack

Wil je de cruciale punten uit je Customer Journey inzichtelijk hebben en deze contactmomenten meetbaar verbeteren? De Conversie Hack helpt je om snel inzicht te krijgen in de effectiviteit van alle contactmomenten die je jouw klanten aanbiedt. Drempels en vragen komen aan het licht. Vervolgens helpt een helder overzicht van Quick Wins inclusief mogelijke oplossingen je om direct aan de slag te gaan met de belangrijkste verbeteringen.

Meer informatie:

Contact Conversie

Wil je de contact conversie meetbaar verbeteren? Wat is nu al meetbaar binnen jullie bedrijf? Wat is je huidige contact conversie? Wat heb je nog nodig? Wij zijn constant bezig om de contact conversie meetbaar te verbeteren. Dat doen we in de vorm van adviseur, ketenregisseur of sidekick. Al dan niet aangevuld met onze meetbare diensten zorgen wij voor een verhoging van de CRO (Contact Ratio Optimalisatie).

Meer informatie:

Ben je op zoek naar advies op maat? 

 Wil je meer weten of heb je andere wensen? Vraag dan advies op maat aan.