Contact ons
voor onderstaande diensten.

Contact ons voor
onze diensten.

Onze diensten zijn allen meetbaar. Elke dienst kan worden gecombineerd met wat momenteel al wordt afgenomen bij huidige leveranciers. Je bepaalt vervolgens of jezelf de contact conversie wil verbeteren via de online Insight rapportages en Selfservice beheer en wat je door onze specialisten willen laten doen.

Het gewenste contactkanaal aanbieden op het juiste moment

Het gewenste contactkanaal aanbieden op het juiste moment

Het gewenste contactkanaal aanbieden op het juiste moment

Wil je een nieuw telefoonnummer, speciaal voor conversie naar effectief persoonlijk telefonisch contact? ContactOns levert deze telefoonnummers in meer dan 140 landen. Telefoonnummers met callcenter features uit de cloud. Te gebruiken in combinatie met elke telefoonoplossing en elke telecom provider. Met zicht in elk gesprek, met online selfservice portal en slimme features voor routering naar de juiste medewerker op het juiste moment. Meer weten?

Maak je keuze:

 Gratis 0800 nummer

 Lokaal telefoonnummer

 088 telefoonnummer

Wil je telefonische selfservice aanbieden of het telefoongesprek automatiseren en op het juiste moment doorschakelen naar de juiste medewerker voor een persoonlijk gesprek? Meer weten?

 Interactive Voice Response

Wil je met LiveChat hogere conversie van de winkelwagen pagina, leads genereren bij geïnteresseerde bezoekers en betere service verlenen? Tevens inzicht hebben in the Voice of the Customer en de verkregen klantinformatie uit de chats gebruiken voor retargeting? Meer weten?

 LiveChat

Wil je met WhatsApp de bezoeker de mogelijkheid bieden om op eenvoudige manier voor informatie, verkoop of service contact op te nemen? Logisch, want WhatsApp is onmisbaar in de Customer Journey. Wij bieden WhatsApp Business voor individueel contact maar ook voor klantcontact teams. Stand-alone en als integratie oplossing. Meer weten?

 WhatsApp voor bedrijven

Wil je een virtuele assistent inzetten om inkomende contacten via Selfservice van dienst te kunnen zijn? Voor beantwoorden van eenvoudige vragen, voor vragen buiten openingstijden of alvast benodigde informatie opvragen om vervolgens de klant daarna – indien gewenst – op het juiste moment door te schakelen naar de juiste agent? Meer weten?

 Chatbot

Het telefoon gesprek direct omzetten naar online interactie

De beller direct helpen via gewenste online interactie

De beller direct helpen via gewenste online interactie

Wil je bellers in de wachtrij of bellers buiten de openingstijden van de klantenservice de mogelijkheid geven via de telefonische IVR de optie om na toestemming een link te ontvangen naar de mobiele webpagina (zoals FAQ) van je bedrijf? Waar de klant verschillende zaken direct (24/7) zelf kan lezen of regelen. We combineren huidige nummer klantenservice (telefonie) met de huidige mobiele landingspagina. De conversie wordt gemeten vanaf aantal mobiele bellers naar aantal kliks naar de mobiele landingspagina.

 Lees verder

Wil je de mobiele bellers de keuze geven waarbij ze na toestemming een link te ontvangen naar een algemene online selfservicepagina's van je bedrijf? Waar de klant verschillende zaken direct (24/7) zelf kan regelen. We combineren het huidige nummer van de klantenservice (telefonie) omgeving met de huidige mobiele landingspagina. De conversie wordt gemeten vanaf aantal mobiele bellers naar aantal kliks naar de mobiele landingspagina.

 Lees verder

Wil je de bellers in de wachtrij of buiten openingstijden van de klantenservice de keuze geven om de interactie via WhatsApp voor te zetten? Eén telefoongesprek staat gelijk aan tien chatgesprekken. De rekensom is dan ook snel gemaakt dat agents hierdoor productiever zijn én sneller support kunnen leveren. De klantenservice ontvangen deze Whatsapp gesprekken in één centrale inbox waar meerdere agents het gesprek kunnen beantwoorden. De contact conversie geeft inzicht aantal bellers en aantal waarmee whatsapp gesprekken zijn gevoerd.

 Lees verder

Wil je de bellers in de wachtrij, buiten openingstijden of in gedeeltes van het keuzemenu de mogelijkheid geven om de interactie online via selfservice (flowbot = gesloten dialoog met keuze buttons) voort te zetten? Wanneer gewenst, is er een mogelijkheid om de interactie als Fallback door te zetten naar een agent. De klantenservice ontvangen deze gesprekken in één centrale inbox. Zij zien de keuzes die de beller heeft gemaakt en kunnen vervolgens het gesprek beantwoorden. De telefonisch IVR zelf wordt op eenvoudige wijze toegevoegd aan de huidige telefonie omgeving.

 Lees verder

Wil je bellers buiten openingstijden, in de wachtrij of in bepaalde gedeeltes van het keuzemenu de mogelijkheid geven om een gratis SMS bericht te ontvangen en het contact online via een interactieve Chatbot voor te zetten? Wanneer gewenst is er een mogelijkheid om de interactie door te zetten naar een agent. De klantenservice ontvangen deze gesprekken in één centrale inbox. Zij zien de vragen die gesteld zijn en de antwoorden die door de Chatbot zijn gegeven en kunnen vervolgens het gesprek verder oppakken en beantwoorden.

 Lees verder

Efficiënt assistentie verlenen via het juiste contact platform

Efficiënt assistentie verlenen via het juiste contact platform

Efficiënt assistentie verlenen via het juiste contact platform

Wil je een landingspagina, een website of webshop met CMS welke zich qua vormgeving en inhoud aanpast aan elk device? ContactOns levert conversie gerichte conversational websites gebaseerd op WordPress. Meer weten?

 WordPress Website

Wil je bij klantcontact een mobiele beller herkennen en deze automatisch omzetten naar bijvoorbeeld online landingspagina, WhatsApp, LiveChat of Chatbot? 70% van de gesprekken komen van Smartphones. ContactOns levert een op conversie gerichte mobiel platform dat inbound mobiel contact herkent en effectief converteert in persoonlijke mobiele digitale sessies. Op eenvoudige wijze te koppelen aan je online en telefonie omgeving. Meer weten?

 Call Deflection

Wil je bereikbaar zijn via een zakelijk telefoonnummer en een online telefooncentrale. ContactOns levert een VoIP telefooncentrale uit de cloud met mogelijkheden voor vast/mobiel integratie en callcenter functionaliteiten gericht op telefonische conversie. Meer weten?

 Telefonie Platform

Wil je tevreden klanten en (proactief) reageren op vragen en klachten, direct vanuit één geïntegreerde oplossing voor webcare en online klantenservice? Met de oplossing van ContactOns signaleer en behandel je eenvoudig en direct relevante berichtgeving via social media, reviewplatformen, messaging apps en LiveChat. Meer Weten?

 Contact Ons

Wil je alle contactkanalen via één platform kunnen afhandelen en met één online beheer en rapportage module. Combineer SMS, Voice, WhatsApp, Instagram, Messenger en LiveChat. Werk in combinatie met teams en automatiseer gesprekken via ieder kanaal. Integreer met e-commerce omgeving zoals Woocommerce. Meer weten?

 Alles-in-één Contact Platform

De interactie inzichtelijk maken, monitoren en verbeteren

De interactie inzichtelijk maken, monitoren en verbeteren

De interactie inzichtelijk maken, monitoren en verbeteren

Wil je inzicht in de telefonische bereikbaarheid van de service afdeling of inzicht in de telefonische conversie bij campagnes? ContactOns levert analyses om de conversie naar waardevol telefonisch contact te verbeteren.

 Call conversie

Wil je de beller op basis van het gebelde telefoonnummer én SEO/SEA keywords zodaning kunnen routeren zodat de de agent direct de juiste info kan verstrekken voor een 1 op 1 gespreks afhandeling. Wil je daarnaast inzicht verkrijgen welke keywords telefonische conversie opleveren?

 Contact Ons

Wil je zakelijke websitebezoekers herkennen en weten welk bedrijf op je website, of specifieke landingspagina is geweest, GDPR proof?

 Leadinfo

Wil je de effectiviteit van de verschillende contactmomenten uit je Customer Journey inzichtelijk hebben en deze meetbaar verbeteren? De Conversie Hack helpt je om snel inzicht te krijgen in de effectiviteit van alle contactmomenten die je jouw klanten aanbiedt. Drempels en vragen komen aan het licht. Vervolgens helpt een helder overzicht van Quick Wins inclusief mogelijke oplossingen je om direct aan de slag te gaan met de belangrijkste verbeteringen.

 Conversie Hack

Wil je de telefonische bereikbaarheid of de online contact conversie meetbaar verbeteren? Wat is nu al meetbaar binnen jullie bedrijf? Wat is de huidige contact conversie? Wat heb je nog nodig? Wij zijn constant bezig om de contact conversie meetbaar te verbeteren. Dat doen we in de vorm van adviseur, ketenregisseur of sidekick. Al dan niet aangevuld met onze meetbare diensten zorgen wij voor een verhoging van de CRO (Contact Ratio Optimalisatie). Meer weten?

 Contact Ons

Ben je overtuigd?

Contact ons en maak gebruik van onze kennis, onze ervaring en ons netwerk. Wij informeren en adviseren je graag over de mogelijkheden van offline en online contact conversie voor jouw bedrijf.