Dit is wat we doen

We zorgen voor effectief contact op cruciale punten in the Customer Journey

contactons.nl-wat-we-doen-onze-diensten

Contact ons voor onderstaande diensten

Hieronder vind je een overzicht van onze diensten. Onze diensten zijn allen meetbaar. Elke dienst kan worden gecombineerd met wat je momenteel al afneemt bij jullie huidige leveranciers. Veelal met een API koppeling.

Ook is het mogelijk om onderstaande diensten slim te combineren als één dienst.

De klant verleiden om in contact te komen met jouw bedrijf

Contact Strategie

Wat is jullie Inbound Contact Strategie? Heb je inzicht in de Customer Journey en wil je deze borgen in je organisatie? Wil je deze vervolgens meetbaar verbeteren?

Meer informatie:

Contact Ons

Online Adverteren

Wil je SEA, Social Adverteren, Display Adverterenof Geo Fencing inzetten of meetbaar verbeteren met nadruk op contact conversie?

Meer informatie:

Contact Ons

SEO

Wil je gericht meer bezoekers, leads of klanten op jullie website of in uw webshop krijgen met een hogere conversie naar contacten.

Meer informatie:

Contact Ons

Voice Search

Wat is de impact van Voice search op jouw diensten, producten en services? Wat is de impact daarvan op de contact conversie op de cruciale punten in de customer journey?

Meer informatie:

Contact Ons

SMS

Wil je SMS inzetten of contactconversie met SMS meetbaar verbeteren? ContactOns zorgt dat er met jullie bedrijf contact kan worden opgenomen door de inzet van SMS.

Meer informatie:

Contact Ons

Events

Heb je een Event en wil je de contact conversie verbeteren? Bijvoorbeeld meer bezoekers naar je event en hogere conversie naar leads? Wil je bezoekers gericht targetten na het event? Ook diegene die wel geweest zijn, maar jouw stand niet hebben bezocht? ContactOns biedt totaal oplossing voor, tijdens en na het event.

Meer informatie:

Contact Ons

Het juiste contact kanaal aanbieden op het juiste moment

LiveChat

Wil je met LiveChat hogere conversie van de winkelwagen pagina, leads genereren bij geïnteresseerde bezoekers en betere service verlenen? Tevens inzicht hebben in the Voice of the Customer en de verkregen klantinformatie uit de chats gebruiken voor retargeting?

De LiveChat software is eenvoudig op je website te installeren, zonder belasting van IT resources/kennis. Je bepaalt vervolgens op welke pages, bij welke producten, aan wie , op welk moment en bij welke voorwaarden de chat wordt aangeboden. Onze specialisten helpen je bij de inrichting en optimaal gebruik van de software.

Meer informatie:

Contact Ons

Telefoonummers

Wil je een nieuw telefoonnummer voor conversie naar effectief persoonlijk telefonisch contact? ContactOns levert speciale telefoonnummers in meer dan 140 landen. Telefoonnummers met callcenter features uit de cloud. Eenvoudig aan te sluiten op elke telefoontoestel en elke telefooncentrale. Te gebruiken in combinatie met elke telefoonoplossing en elke telecom provider. Telefoonnummers met zicht in elk gesprek, met online conversie optimalisatie beheer module en slimme routering naar de juiste medewerker op het juiste moment.

Meer informatie:

IVR

Wil je een interactieve Voice Response Systeem inrichten of meetbaar verbeteren voor routering van het persoonlijke telefoongesprek of selfservice.

Meer informatie:

Contact Ons

Whatsapp

Wil je met Whatsapp de bezoeker de mogelijkheid bieden om op eenvoudige manier voor informatie, verkoop of service contact op te nemen? Wij bieden Whatsapp Business voor klantenservice en voor marketing. Wij bieden Whatsapp Business voor individueel contact maar ook voor teams. Als stand alone oplossing en als integratie oplossing.

Meer informatie:

Contact Ons

Chatbot

Wil je een virtuele assistent inzetten om jullie inkomend contacten via Self Service van dienst te kunnen zijn? Voor beantwoorden van eenvoudige vragen, voor vragen buiten openingstijden of alvast benodigde informatie opvragen om vervolgens de klant daarna indien gewenst op het juiste moment door te schakelen naar de juiste agent?

Meer informatie:

Contact Ons

Callbot

Wil je de beller via spraakherkenning op basis van inhoud en emotie geautomatiseerd antwoord geven? Of routeren naar de juiste medewerker op het juiste moment?

Meer informatie:

Contact Ons

Efficiënt assistentie verlenen via het juiste software applicatie

Kennismanagement

Wil je altijd het juiste antwoord geven? Via de de online intelligente kennismanagement biedt je dezelfde informatie aan je online bezoeker bij een zoekopdracht of via een Chatbot, maar ook intern aan de contactcenter agent.

Contact Ons

Meer informatie:

Contact Ons

Website

Wil je een website of webshop met CMS dat zich qua vormgeving en inhoud aanpast aan elk device? ContactOns levert resultaat gerichte websites gebaseerd op WordPress.

Lees verder:

Meer informatie:

Contact Ons

SmartContact

70% van de gesprekken komen van smartphones. Heb je een mobiele website of een chatbot? ContactOns levert een technisch platform dat inbound mobiel contact herkent en effectief converteert in persoonlijke mobiele digitale sessies. Op eenvoudige wijze te koppelen aan je online en telefonie omgeving. Meer weten?

Meer informatie:

Contact Ons

Webcare Platform

Wil je tevreden klanten en (proactief) reageren op vragen en klachten, direct vanuit één geïntegreerde oplossing voor webcare en online klantenservice? Met de oplossing van ContactOns signaleer en behandel je eenvoudig en direct relevante berichtgeving via social media, reviewplatformen, messaging apps en livechat.

Meer informatie:

Contact Ons

Telefonie Platform

Wil je de huidige telefooncentrale vervangen door een telefooncentrale uit de cloud met callcenter faciliteiten? ContactOns levert een telefooncentrale uit de cloud met mogelijkheden voor vast/mobiel integratie en callcenter functionaliteiten.

Meer informatie:

Contact Ons

Cloud Contact Center

Wil je alle contactkanalen via één platform kunnen afhandelen en met één online beheer en rapportage module. Met koppeling naar jullie CRM en andere pakketten. Met de Cloud Contact Center oplossing van ContactOns heeft jouw bedrijf op locatie geen uitgebreide contactcenter centrale nodig.

Meer informatie:

Contact Ons

De interactie inzichtelijk maken, monitoren en verbeteren

Speech to Text

Met de Speech to Text analyseer je de telefoongesprekken met klanten. De software geef je waardevol inzicht én gerichte informatie om de klantenservice en de performance van de telefonische medewerkers meetbaar te verbeteren. Belangrijke onderwerpen en zinnen worden herkend en er wordt inzicht gegeven met welke reden er telefonisch contact wordt opgenomen. Met deze analyses kunnen de telefonische medewerkers getraind worden. De input kan ook gebruikt worden voor selfservice modules zoals Chatbot of verbetering van de website.

Meer informatie:

Contact Ons

Leadinfo

Wil je zakelijke websitebezoekers herkennen en weten welk bedrijf op je website, of specifieke landingspagina is geweest, GDPR proof?

Meer informatie:

Contact Ons

Contact Feedback

Wil je inzicht in gebruikers ervaring van je telefonische ingang, je website en apps? ContactOns levert analyses om de conversie naar waardevol contact te verbeteren.

Meer informatie:

Contact Ons

Social Monitoring

Wil je toegang tot miljoenen (inter)nationale berichten van social media netwerken, nieuwsbronnen, printmedia, radio en TV. Wil je direct relevante berichtgeving over je organisatie, doelgroep, markt en concurrenten signaliseren? ContactOns biedt uitgebreide rapportage mogelijkheden voor het analyseren van klantvragen, behoeften en koopsignalen vanuit de markt.

Meer informatie:

Contact Ons

Conversie Hack

Wil je de cruciale punten uit je Customer Journey inzichtelijk hebben en deze contactmomenten meetbaar verbeteren? De Conversie Hack helpt je om snel inzicht te krijgen in de effectiviteit van alle contactmomenten die je jouw klanten aanbiedt. Drempels en vragen komen aan het licht. Vervolgens helpt een helder overzicht van Quick Wins inclusief mogelijke oplossingen je om direct aan de slag te gaan met de belangrijkste verbeteringen.

Meer informatie:

Contact Ons

Contact Conversie

Wil je de contact conversie meetbaar verbeteren? Wat is nu al meetbaar binnen jullie bedrijf? Wat is je huidige contact conversie? Wat heb je nog nodig? Wij zijn constant bezig om de contact conversie meetbaar te verbeteren. Dat doen we in de vorm van adviseur, ketenregisseur of sidekick. Al dan niet aangevuld met onze meetbare diensten zorgen wij voor een verhoging van de CRO (Contact Ratio Optimalisatie).

Meer informatie:

Contact Ons

Ben je op zoek naar advies op maat? 

 Wil je meer weten of heb je andere wensen? Vraag dan advies op maat aan.