Skip to content

Contact ons
voor onderstaande diensten

Contact ons voor
onderstaande diensten

Hieronder vind je een overzicht van onze diensten. Onze diensten zijn allen meetbaar. Elke dienst kan worden gecombineerd met wat momenteel al wordt afgenomen bij huidige leveranciers. Eenvoudig te integreren met andere platformen via API koppeling en Webhooks. Makkelijk in gebruik en beheer. Ook is het mogelijk om onderstaande diensten slim te combineren als één dienst.

De klant verleiden om in contact te komen met jouw bedrijf

De klant verleiden om in contact te komen met jouw bedrijf

Wat is jullie Inbound Contact Strategie? Heb je inzicht in de Customer Journey en wil je deze borgen in je organisatie? Wil je deze vervolgens meetbaar verbeteren?

 Contact Ons

Wil je proactief klanten via social messaging of advertising klanten verleiden om in contact te komen met jouw bedrijf of diensten?

 Contact Ons

Wil je smartphone bezitters via SMS proactief helpen om door te klikken naar een mobiele online omgeving of bijvoorbeeld een chatbot van jullie bedrijf en de conversie meetbaar te verbeteren?

 Contact Ons

Wil je via op een proactieve manier bestaande klanten of leads contacten? E-mailmarketing is een uiterst effectieve manier om klanten na de aankoop hulp aan te bieden en om feedback te vragen.

 Contact Ons

Wil je smartphone bezitters via de nieuwe dienst RCS proactief helpen om door te klikken naar een mobiele online omgeving of bijvoorbeeld een chatbot van jullie bedrijf en de conversie meetbaar te verbeteren?

 Contact Ons

Het gewenste contactkanaal aanbieden op het juiste moment

Het gewenste contactkanaal aanbieden op het juiste moment

Wil je een nieuw telefoonnummer, speciaal voor conversie naar effectief persoonlijk telefonisch contact? ContactOns levert deze telefoonnummers in meer dan 140 landen. Telefoonnummers met callcenter features uit de cloud. Te gebruiken in combinatie met elke telefoonoplossing en elke telecom provider. Met zicht in elk gesprek, met online selfservice portal en slimme features voor routering naar de juiste medewerker op het juiste moment. Meer weten?

Maak je keuze:

 Gratis 0800 nummer

 Lokaal telefoonnummer

 088 telefoonnummer

Wil je telefonische selfservice aanbieden of het telefoongesprek automatiseren en op het juiste moment doorschakelen naar de juiste medewerker voor een persoonlijk gesprek? Meer weten?

 Contact Ons

Wil je met WhatsApp de bezoeker de mogelijkheid bieden om op eenvoudige manier voor informatie, verkoop of service contact op te nemen? Logisch, want WhatsApp is onmisbaar in de Customer Journey. Wij bieden WhatsApp Business voor individueel contact maar ook voor klantcontact teams. Stand-alone en als integratie oplossing. Meer weten?

 WhatsApp voor bedrijven

Wil je met LiveChat hogere conversie van de winkelwagen pagina, leads genereren bij geïnteresseerde bezoekers en betere service verlenen? Tevens inzicht hebben in the Voice of the Customer en de verkregen klantinformatie uit de chats gebruiken voor retargeting? Meer weten?

 LiveChat

Wil je een virtuele assistent inzetten om inkomende contacten via Selfservice van dienst te kunnen zijn? Voor beantwoorden van eenvoudige vragen, voor vragen buiten openingstijden of alvast benodigde informatie opvragen om vervolgens de klant daarna – indien gewenst – op het juiste moment door te schakelen naar de juiste agent? Meer weten?

 Chatbot

Efficiënt assistentie verlenen via het juiste contact platform

Efficiënt assistentie verlenen via het juiste contact platform

Wil je een landingspagina, een website of webshop met CMS welke zich qua vormgeving en inhoud aanpast aan elk device? ContactOns levert conversie gerichte conversational websites gebaseerd op WordPress. Meer weten?

 WordPress Website

Wil je bij klantcontact een mobiele beller herkennen en deze automatisch omzetten naar bijvoorbeeld online landingspagina, WhatsApp, LiveChat of Chatbot? 70% van de gesprekken komen van Smartphones. ContactOns levert een op conversie gerichte mobiel platform dat inbound mobiel contact herkent en effectief converteert in persoonlijke mobiele digitale sessies. Op eenvoudige wijze te koppelen aan je online en telefonie omgeving. Meer weten?

 SmartContact

ContactOns levert een VoIP telefooncentrale uit de cloud met mogelijkheden voor vast/mobiel integratie en callcenter functionaliteiten gericht op telefonische conversie. Meer weten?

 Telefonie Platform

Wil je tevreden klanten en (proactief) reageren op vragen en klachten, direct vanuit één geïntegreerde oplossing voor webcare en online klantenservice? Met de oplossing van ContactOns signaleer en behandel je eenvoudig en direct relevante berichtgeving via social media, reviewplatformen, messaging apps en LiveChat. Meer Weten?

 Contact Ons

Wil je alle contactkanalen via één platform kunnen afhandelen en met één online beheer en rapportage module. Met koppeling naar jullie CRM en andere pakketten. Met de Cloud Contact Center oplossing van ContactOns heeft jouw bedrijf op locatie geen uitgebreide contactcenter centrale nodig.

 Contact Ons

De interactie inzichtelijk maken, monitoren en verbeteren

De interactie inzichtelijk maken, monitoren en verbeteren

Met de Speech to Text analyseer je de telefoongesprekken met klanten. De software geef je waardevol inzicht en gerichte informatie om de klantenservice en de performance van de telefonische medewerkers meetbaar te verbeteren. Belangrijke onderwerpen en zinnen worden herkend én er wordt inzicht gegeven met welke reden er telefonisch contact wordt opgenomen. Met deze analyses kunnen de telefonische medewerkers getraind worden. De input kan ook gebruikt worden voor selfservice modules zoals Chatbot of verbetering van de website.

 Contact Ons

Wil je zakelijke websitebezoekers herkennen en weten welk bedrijf op je website, of specifieke landingspagina is geweest, GDPR proof?

 Contact Ons

Wil je inzicht in gebruikers ervaring van je telefonische ingang, je website en apps? ContactOns levert analyses om de conversie naar waardevol contact te verbeteren.

 Contact Ons

Wil je de effectiviteit van de verschillende contactmomenten uit je Customer Journey inzichtelijk hebben en deze meetbaar verbeteren? De Conversie Hack helpt je om snel inzicht te krijgen in de effectiviteit van alle contactmomenten die je jouw klanten aanbiedt. Drempels en vragen komen aan het licht. Vervolgens helpt een helder overzicht van Quick Wins inclusief mogelijke oplossingen je om direct aan de slag te gaan met de belangrijkste verbeteringen.

 Contact Ons

Wil je de telefonisch bereikbaarheid of de online contact conversie meetbaar verbeteren? Wat is nu al meetbaar binnen jullie bedrijf? Wat is je huidige contact conversie? Wat heb je nog nodig? Wij zijn constant bezig om de contact conversie meetbaar te verbeteren. Dat doen we in de vorm van adviseur, ketenregisseur of sidekick. Al dan niet aangevuld met onze meetbare diensten zorgen wij voor een verhoging van de CRO (Contact Ratio Optimalisatie). Meer weten?

 Contact Ons