Contact Conversie voor Marketing

Met de diensten van ContactOns voeg je interactieve elementen toe aan je marketingcampagnes. Je maakt hiermee van een passieve gebruiker, lezer of kijker een actieve deelnemer. Je zorgt daarmee voor meer persoonlijke aandacht (lees tijd) wordt besteed aan je uitingen. En daarmee zorg je voor een grotere merkbekendheid, meer afspraken, meer leads, meer omzet en meer tevreden klanten.

Van Communicatie naar Conversatie naar Conversie 

ContactOns helpt je om op het juiste moment te interactie toe te voegen met je klanten via SMS, Chat Apps en Voice en daarmee de customer journey te verrijken met meetbare oplossingen. ContactOns helpt je daarmee van communicatie naar conversatie en naar conversie. 

Met een team van specialisten werken wij dagelijks met veel passie om het maximale rendement voor onze klanten te realiseren. Onze diensten zijn stuk voor stuk te optimaliseren, maar het beste resultaat wordt behaald door een combinatie van de verschillende diensten. Daarbij ondersteunen we je van eerste analyse tot implementatie en monitoring. 

Waarmee we je kunnen helpen

Customer Journey

Inzicht in Customer Journey en vervolgens via Contactmanagement verbeter programma’s en de diensten van ContactOns de contact conversie meetbaar verbeteren.

Meer uit Advertising

Door de inzet van de juiste contact kanalen op het juiste moment. Diensten met Dashboard en online tooling voor optimalisatie. Aangevuld met Consultancy vanuit ContactOns.

Marketing meetbaar maken

Inzicht in de resultaat van jullie marketing campagne. Vanaf klik tot en met contact.

Telefoonnummers voor marketing

Wil je direct respons via telefonisch contact. ContactOns zorgt voor telefoonnummers die exact de response meten. De add-on features zorgen ervoor dat er geen gesprek wordt gemist. Het grote voordeel is dat hiervoor de telefooncentrale niet aangepast hoeft te worden. Dus IT of Telecom resources hoeven niet aangesproken te worden. Je regelt het helemaal zelf.

Chatbot voor Immersive Content

Maak van een passieve gebruiker, lezer of kijker een actieve deelnemer. Door het toevoegen van bijvoorbeeld een Chatbot aan je marketingcampagne.

Contact conversie

Meer focus op contact conversie. De conversie van meer leads, meer klanten en meer omzet.

De kracht van contact management voor marketing 

Het draait om contact conversie. Het proces van meetbaar verbeteren. 

Stimuleren

Klantcontact begint met stimuleren. Met online diensten, zoals GoogleAdwords, Email-Marketing of Display/Social Advertising stimuleer je dat potentiële klanten contact met jouw bedrijf willen opnemen. Of door het versturen van specifieke nieuwsbrieven of uitnodigingen. Of gewoon door het bellen voor een afspraak.

Reageren

Je hebt geïnvesteerd in een marketingcampagne en nu moet jullie deur wagenwijd open staan voor leads: via het contactformulier op jullie website, een reply op jullie email, of wellicht nog liever via de telefoon. Zorg dat je geen contact mist en exact weet wie er reageert, waar en wanneer. Ken je de waarde van een gemist contact? ContactOns biedt ook oplossingen om het aantal gemiste contacten of de non-response te verlagen.

Verwerken

Leads kan je online, telefonisch en fysiek verwerken. Online via webshops, een website of specifiek landingspagina’s. Telefonisch via eenvoudige callcenter software, speciaal ingericht voor jullie campagne. Fysiek via een event of op jullie beursstand. Het zijn slechts enkele voorbeelden uit de vele oplossingen om contacten te converteren naar klant.

Optimaliseren

Je gebruikt uiteenlopende instrumenten in om leads te stimuleren contact op te nemen, te laten reageren en te converteren. Hoe presteren die tools in de verschillende contactkanalen? Wij zorgen dat alles meetbaar en inzichtelijk is. Alleen dan kan je continu verbeteren en de instrumenten goed op elkaar afstemmen. Wij helpen je door te monitoren, analyseren, testen en vervolgens de gevonden verbeteringen weer voor je te realiseren.

Tip voor de collega’s

DE KRACHT VAN CONTACT MANAGEMENT VOOR ANDERE VAKGEBIEDEN

contactons.nl-voor-wie-cx-teams
ContactOns ICT
ContactOns KCC
contactons.nl-voor-wie-ecommerce-manager

Maak kennis met een team van specialisten

Maak kennis met één van onze specialisten. Wij informeren en adviseren je graag over de mogelijkheden om te stimuleren dat er effectief contact wordt opgenomen met jouw bedrijf. Gedurende de samenwerking met ContactOns kan je rekenen op een team van ervaren en gedreven specialisten.

Contact Ons

Heb je vragen over de mogelijkheden van Contact Conversie voor Marketing, neem dan contact op met Karin Vink. Zij zal binnen 1 werkdag de vraag beantwoorden.

Karin Vink

KarinVink

Mail Ons