Contact Conversie voor KCC

Je begrijpt als geen ander het belang van een klantcontact. Jouw afdeling wordt steeds meer gezien als het hart van de organisatie. Want naast het leveren van goede producten en diensten wordt de service van het bedrijf steeds meer een onderscheidend vermogen en de reden dat klanten met jullie bedrijf in contact komen en blijven. De informatie verkregen uit deze contactmomenten is van grote waarde voor de organisatie om het maximale rendement uit ieder contact moment te halen. 

Wat ContactOns voor je kan betekenen 

Met een team van specialisten werken wij dagelijks meet veel passie en plezier om het maximale rendement voor onze klanten te realiseren. Meer sales te realiseren door gebruik te maken van contact management. Elke van onze diensten zijn individueel te optimaliseren, maar het beste sales resultaat wordt behaald door de combinatie daarvan. Van analyse tot en met implementatie begeleiding en monitoring kan je aan ContactOns toevertrouwen. De aanpak van ContactOns kenmerkt zich door pragmatisch oplossingen op korte termijn en duurzame resultaat verbetering.

KCC doelstellingen verbeteren

In contact komen en blijven met jullie bedrijf met tevreden klanten en medewerkers. Dat is wat je wilt.

Samenwerken met ContactOns

Betere service

ContactOns levert meetbare diensten om meetbaar betere service te verlenen aan jullie klanten.

Verhogen klanttevredenheid

ContactOns levert meetbare oplossingen om de klanttevredenheid meetbaar te verhogen.

Verhogen medewerkers tevredenheid

ContactOns levert diensten om de tevredenheid van medewerkers meetbaar te verhogen.

Verlagen kosten per contact

ContactOns levert meetbare oplossingen om directe en indirecte kosten per contact inzichtelijk te krijgen en meetbaar te verlagen.

Contact conversie

Slimme contact conversie. Door koppelingen met meetbare diensten van ContactOns voor marketing en sales. Betere service voor, tijdens en na de koop. Doordat alle diensten van ContactOns meetbaar zijn.

De kracht van contact management voor klantcontact

Het draait in feite om contact conversie. In contact komen en blijven, want aandacht is verkoop

Stimuleren

Potentiële klanten stimuleren om effectief contact met jullie bedrijf op te nemen. Door het aanbieden van het juiste contactkanaal op het juiste contactmoment om te zorgen dat er contact wordt opgenomen om leads te generen, omzet te verhogen maar ook om het aantal telefoongesprekken te verminderen.

Reageren

Klanten laten reageren op het juiste moment en het contact kanaal dat ze willen. Telefonisch, via email of chat, maar ook via social media. Vervolgens meetpunten toevoegen om vervolgens inzicht te krijgen in de verschillende contactkanalen om contact conversie te verbeteren.

Verwerken

Door de inzet van contact management software als dienst. Hierdoor is het mogelijk om de verschillende contact kanalen te combineren en eenduidige service te verlenen. Doordat deze software de gericht is op het verbeteren van de contact. Daarmee wordt zowel de klant als de medewerkers tevredenheid verhoogd.

Optimaliseren

Verhogen klanttevredenheid door verbeteren van de contact afhandeling. Maar ook het verbeteren van de medewerkers tevredenheid. Het verlagen van de kosten per contact, het verhogen van in één keer goed en het verbeteren van de service levels. Elk van onze diensten zijn meetbaar en individueel te optimaliseren, maar het beste resultaat wordt behaald door de combinatie daarvan. ContactOns ontzorgt door monitoren, analyseren, te testen en te realiseren.

Tip voor de collega’s

DE KRACHT VAN CONTACT MANAGEMENT VOOR ANDERE VAKGEBIEDEN

ContactOns Marketing
ContactOns ICT
contactons.nl-voor-wie-cx-teams
contactons.nl-voor-wie-ecommerce-manager

Maak kennis met ons team van specialisten

Maak kennis met één van onze specialisten. Wij informeren en adviseren je graag over de mogelijkheden om te stimuleren dat er effectief contact wordt opgenomen met jullie bedrijf. Gedurende de samenwerking met ContactOns kan je rekenen op een team van ervaren en gedreven specialisten.

Contact Ons

Heb je vragen over de kracht van Contact Management voor KCC, neem dan contact op met onze expert. Hij zal binnen 1 werkdag jouw vraag beantwoorden.

Richard de Beijer

Richard de Beijer

Mail Ons