Contact Conversie voor ICT

Met de diensten van ContactOns stimuleer je potentiële klanten om met jullie bedrijf in contact te komen en te blijven. Jouw collega’s van verkoop, marketing en klantcontact zetten hiervoor graag verschillende instrumenten in. ContactOns ondersteun je als operationeel aanspreekpunt voor de verschillende kanalen, of dat nu gaat om online of telefonie.

ICT doelstellingen verbeteren

Je wilt graag dat de online en telefonische contactkanalen beheersbaar en veilig zijn. Een nieuw contactkanaal is prima, maar wat betekent dit voor de werkdruk op de ICT-afdeling? De inzet van vooruitstrevende, innovatieve technologie biedt vele mogelijkheden, maar net zo vaak is de eenvoudige, recht-toe-recht-aan oplossing toereikend. En vandaag heb je drie call agents nodig, morgen wellicht twintig. Hoe snel kan je daarop reageren?

ContactOns kijkt naar wat echt nodig is om de doelstelling van de organisatie te behalen en houdt daarbij rekening met de operationele impact. Implementatie moet eenvoudig zijn, security gegarandeerd en op ieder moment moeten de prestaties van platformen inzichtelijk zijn. Monitoring en rapportage zijn daarvoor essentieel.

Samenwerken met ContactOns

Managed Services

Met de Managed Services van ContactOns heb je de beschikking een vast team van specialisten voor advies, realisatie, optimalisatie en dagelijks support onder leiding van een senior consultant die gedurende de gehele contract periode jullie vaste aanspreekpunt is.

De zekerheid van cloud

Met de clouddiensten van ContactOns ben je zeker bereikbaar en hoef je geen contact te missen.

Inzicht en grip in elk contact

Doordat alle diensten meetbaar zijn heb je zicht en grip in ieder contact moment.

Contact conversie als dienst

Het gaat bij contact management om alle activiteiten die gericht zijn op het in contact komen en blijven met jullie bedrijf. De nadruk ligt hierbij op meer rendement halen uit ieder contact moment door middel van een proces van meten en verbeteren.

Selfservice

Je kan zelf de contact conversie verbeteren met onze diensten via de online rapportage en beheer modules. Je bepaalt wat je door onze specialisten wil laten doen.

Service support desk

Voor operationele vragen en wijzigingen van je dienstverlening maak je gebruik van onze support desk.

De kracht van Contact Management voor ICT

Beheersbaar, veilig en op de business

De kracht van contact management voor ICT

Stimuleren

De eisen van de gebruikers binnen de organisatie groeien snel. Nieuwe functionaliteiten dienen morgen beschikbaar te zijn. Gelukkig biedt de moderne technologie alle mogelijkheden om snelle service te verlenen en toch de technische omgeving operationeel en financieel beheersbaar te houden. Zo houd je meer tijd en budget over voor betere ICT-dienstverlening.

Reageren

Markten veranderen snel, organisaties spelen daar continu op in. Je hebt te maken met nieuwe marktsegmenten, acquisities en fusies, actualiteiten of een probleem met een van jullie producten. Dan is het belangrijk dat je snel kan reageren zonder hoge kosten te maken. Voor ons is flexibiliteit en snelheid daarom key. Dat merk je in onze oplossingen, onze support en vooral in onze grondhouding.

Verwerken

Commerciële contacten kunnen verwerken. Zowel online, telefonisch als fysiek. Door gebruik te maken van webshops, website of specifiek landingspagina’s. Telefonisch opvang via eenvoudig callcenter software en speciaal ingericht voor de specifieke sales campagne. (Potentiële) klanten uitnodigen naar een event of jullie stand op de beurs.

Optimaliseren

De collega’s van marketing en sales gebruiken diverse instrumenten om het klanten zo makkelijk mogelijk te maken contact met jullie organisatie op te nemen. Hoe presteren die tools in de verschillende contactkanalen? Wij zorgen dat alles meetbaar en inzichtelijk is. Alleen dan kan je continu verbeteren en techniek en kosten beheersen. Wij helpen je met monitoring, analyses, testen, advies en realisatie.

Tip voor de collega’s

DE KRACHT VAN CONTACT MANAGEMENT VOOR ANDERE VAKGEBIEDEN

ContactOns Marketing
contactons.nl-voor-wie-cx-teams
ContactOns KCC
contactons.nl-voor-wie-ecommerce-manager

Maak kennis met ons team van specialisten

Maak kennis met één van onze specialisten. Wij informeren en adviseren je graag over de mogelijkheden om te stimuleren dat er effectief contact wordt opgenomen met jullie bedrijf. Gedurende de samenwerking met ContactOns kan je rekenen op een team van ervaren en gedreven specialisten.

Contact Ons

Heeft u vragen over de kracht van Contact Management voor ICT, neem dan contact op met onze expert. Hij zal binnen 1 werkdag uw vraag beantwoorden.

Martijn Waldram

martijn waldram

Mail Ons