Contact Conversie voor CX Teams

Duurzame groei is alleen mogelijk door klanten tevreden te stellen en misschien te verrassen. Dat kan alleen gerealiseerd worden door samenwerking. Tussen de afdelingen verkoop, marketing, ICT en klantcontact. Maar ook tussen leveranciers. Het start met inzicht in the customer journey, aangevuld met omnichannel interacties. Daarnaast met een eenduidige visie en werkwijze en centrale regie over de voortgang. Maar welke bijdrage kan Contact Management leveren binnen CX?

Contact Strategie

Wat is jullie Inbound Contact Strategie? Heb je inzicht in de Customer Journey en wil je deze borgen in je organisatie? Wil je deze vervolgens meetbaar verbeteren?

Contact Ons

Juiste contactkanaal

Welke contact kanalen worden er aangeboden. Welke zijn door de klant gewenst? Zijn deze meetbaar? Bied je het juiste contactkanaal aan op het juiste moment?

Contact Ons

Juiste contact platform

Om efficiënt assistentie te verlenen op het juiste moment wil je gebruik maken van de juiste software applicaties en platforms. Applicaties die met elkaar communiceren via API koppelingen. Wil je meer weten over de mogelijkheden?

Contact Ons

Inzicht en input voor verbetering

Je wilt de interactie inzichtelijk maken, monitoren en de input gebruiken om de CX te verbeteren. ContactOns biedt daarvoor diensten zoals Speech to Text, Leadinfo, Callmonitor, Conversie Hack en Contact Conversie software.

Contact Ons

Contact conversie

Wil je de contact conversie meetbaar verbeteren? Wat is nu al meetbaar binnen jullie bedrijf? Wat is je huidige contact conversie? Wat heb je nog nodig? Wij zijn constant bezig om de contact conversie meetbaar te verbeteren. Dat doen we in de vorm van adviseur, ketenregisseur of sidekick. Al dan niet aangevuld met onze meetbare diensten zorgen wij voor een verhoging van de CRO (Contact Ratio Optimalisatie). Meer weten?

Contact Ons

Tip voor de collega’s

DE KRACHT VAN CONTACT MANAGEMENT VOOR ANDERE VAKGEBIEDEN

ContactOns Marketing
ContactOns ICT
ContactOns KCC
contactons.nl-voor-wie-ecommerce-manager

Maak kennis met één van onze specialisten. Wij informeren en adviseren jullie graag over de mogelijkheden om te stimuleren dat er effectief contact wordt opgenomen met jullie bedrijf. Gedurende de samenwerking met ContactOns kunnen jullie rekenen op een team van ervaren en gedreven specialisten.

Contact Ons

Heb je vragen over de kracht van Contact Management voor CX, neem dan contact op met onze expert. Hij zal binnen 1 werkdag jouw vraag beantwoorden.

Richard de Beijer

Richard de Beijer

Mail Ons