Skip to content

 Wat is de waarde van effectief klantcontact?

Klantcontact strategie

  1. /
  2. Strategie
  3. /
  4. klantcontact strategie

Klantcontact strategie

Organisaties die naar hun klantreis hebben gekeken en op basis van die informatie de juiste contactkanalen hebben ingericht hebben een voorsprong op hun concurrenten.

96%

Wist je trouwens dat 96% van de consumenten zeggen dat customer service een belangrijke factor is in de keuze en loyaliteit voor een merk?

Dat betekent dat de afdelingen marketing, sales , ICT en klantcontact in nauwe samenwerking de verantwoordelijkheid hebben om ervoor zorgen dat klanten naar tevredenheid op het juiste moment en eenduidige manier via het gewenste kanaal geholpen worden. Want de concurrentie is slechts één klik verwijderd.

Onze aanpak

Na een intakegesprek starten we analyse van jouw organisatie en een analyse van de huidige klantcontact. Onze strategen kunnen je helpen met het opzetten en uitvoeren van de juiste klantbeleving, kanaalkeuze, klantbeeld en organisatie en gebruik van de juiste contactcenter applicatie.

Op het moment dat de klantcontact strategie in kaart is gebracht heb je een praktisch plan van aanpak in handen waarmee de afdelingen marketing, sales, ICT en klantcontact direct aan de slag kunnen.