Skip to content

Wil je meetbaar meer sales of betere service?

Contact conversie strategie

  1. /
  2. Strategie
  3. /
  4. Contact conversie strategie

Contact conversie strategie

Je kan alleen beter worden in klantcontact als je daadwerkelijk je performance meet. Het gaat erom om de interactie inzichtelijk te maken, te monitoren en meetbaar te verbeteren.

93%

Wist je trouwens dat 93% van de klanten aangeven om een herhalingskoop te willen doen bij bedrijven die een uitstekende klantcontact ervaring bieden?

We kijken naar de meetpunten van de verschillende contactmomenten, voor, tijdens en na de koop. Daarbij kijken we naar zowel de online als voice klantreis. 

Onze strategen helpen je vervolgens aan een strategie die bijdraagt aan een succesvolle contact conversie. 

Onze aanpak

Na een intakegesprek starten we een grondig assessment van jouw bedrijf en een analyse van de huidige metingen van de verschillende contact kanalen. Deze worden getoetst aan de klantbehoefte en doelstellingen van het bedrijf.

We analyseren key performance indicatoren zoals beantwoordingspercentage, NPS, first time fixed en CES. Daarnaast ook de return on investment, return on ad spend Roas) en abondonment rate en de kosten per contact.

De resultaten die hieruit volgen vertalen we naar een praktische plan van aanpak.