Skip to content

Contact Platform

Contact platform

Klanten maken bij hun klantreis gebruik van het contactkanaal van hun keuze, op een moment dat het hen uitkomt. Dat kan een contactformulier zijn via een webpagina of de andere contactkanalen die aangeboden worden, zoals Telefoonnummer, Livechat of WhatsApp. Klanten verwachten daarbij een consistente gespreksgerichte ervaring en gepersonaliseerde service op basis van eerdere gesprekken. 

Agents willen graag via met zo min mogelijke verschillende contact kanalen werken waarbij ze moeten switchen van beeldscherm of applicatie. Ze hebben de voorkeur voor het liefst één centraal platform waarbij ze de klantinteracties (zowel sales als service) via alle kunnen afhandelen. Een platform gekoppeld aan CRM systeem om direct alle klantinformatie te hebben én een kennismanagement systeem om direct de juiste informatie ter beschikking te kunnen hebben. 

65%

Wist je trouwens dat 65% van de bedrijven tools willen toevoegen die agents in staat stellen om via meerdere kanalen te kunnen werken?

Hoe speel je daar het beste op in als de klant zelf contact opneemt? Op welke manier kan de medewerkers effectiviteit % conversie verbeteren? Met welk platform kan je het meest efficiënt assistentie verlenen? Welke mogelijkheden zijn er met een alles-in-één contact platform? 

Onze platform specialisten adviseren je graag en zorgen tevens voor implementatie en optimaal gebruik.

Contact ons voor een adviesgesprek