Skip to content

Wil je meer weten over contact conversie oplossingen voor E-commerce?

E-commerce oplossingen

E-commerce

Je bent bezig om meer bezoekers te krijgen naar de webshop en vervolgens te zorgen voor hogere conversie naar order. Daarnaast ben je bezig om de abandonment te verlagen van de winkelmand, een klant voller te maken én het retour percentage te verminderen. Jullie gebruiken daarvoor CRO tools, zowel visueel, tekstueel als functioneel.

Een veelal onderbelicht onderdeel is dat klanten in hun customer journey vragen hebben voor, tijdens en na de koop.  De beantwoording van deze vragen wordt meestal gezien als een taak voor de klantenservice, maar het is juist een geweldige kans om deze vraag om te zetten naar effectieve sales en daarmee de conversie nog meer te verbeteren.

Verschillende
soorten oplossingen

Wil je een nieuw telefoonnummer, speciaal voor conversie naar effectief persoonlijk telefonisch contact? ContactOns levert deze telefoonnummers in meer dan 140 landen. Telefoonnummers met callcenter features uit de cloud. Te gebruiken in combinatie met elke telefoonoplossing en elke telecom provider. Met zicht in elk gesprek, met online selfservice portal en slimme features voor routering naar de juiste medewerker op het juiste moment. Meer weten?

Maak je keuze:

 Gratis 0800 nummer

 Lokaal telefoonnummer

 088 telefoonnummer

Wil je telefonische selfservice aanbieden of het telefoongesprek automatiseren en op het juiste moment doorschakelen naar de juiste medewerker voor een persoonlijk gesprek? Meer weten?

 Interactive Voice Response

Wil je met WhatsApp de bezoeker de mogelijkheid bieden om op eenvoudige manier voor informatie, verkoop of service contact op te nemen? Logisch, want WhatsApp is onmisbaar in de Customer Journey. Wij bieden WhatsApp Business voor individueel contact maar ook voor klantcontact teams. Stand-alone en als integratie oplossing. Meer weten?

 WhatsApp voor bedrijven

Wil je met LiveChat hogere conversie van de winkelwagen pagina, leads genereren bij geïnteresseerde bezoekers en betere service verlenen? Tevens inzicht hebben in the Voice of the Customer en de verkregen klantinformatie uit de chats gebruiken voor retargeting? Meer weten?

 LiveChat

Wil je een virtuele assistent inzetten om inkomende contacten via Selfservice van dienst te kunnen zijn? Voor beantwoorden van eenvoudige vragen, voor vragen buiten openingstijden of alvast benodigde informatie opvragen om vervolgens de klant daarna – indien gewenst – op het juiste moment door te schakelen naar de juiste agent? Meer weten?

 Chatbot

WhatsApp Shoppingtool ContactOns.nl

Contact ons voor contact conversie oplossingen voor e-commerce

Contact ons voor oplossingen voor contact conversie voor e-commerce voor jouw bedrijf. We informeren je over de mogelijkheden en maken een voorstel op maat. Na akkoord zorgen wij voor de on boarding. Nadat de dienst is aangesloten helpen we je bij het optimaal gebruik van de dienst.