Skip to content

Wil je omnichannel klantcontact automatiseren?

Omnichannel Connect

Omnichannel Connect

Wil je een Omnichannel Service geven aan je klanten, gecombineerd met (hyper) personalisatie, veilig en waarbij de klantinteracties via low-code te automatiseren zijn? ContactOns levert communicatie platform speciaal voor conversie naar waardevol omnichannel klantcontact. Met grip en zicht op elk contact. 

Via het communicatie platform kan je in enkele stappen digitale interacties door kanalen, content en systemen koppelen. Met eenvoudig in te richten interactie-flow per contactkanaal, maar ook cross-channel. Voor persoonlijke selfservice of direct contact met de medewerker met juiste vaardigheden. 

De kracht van Omni Connect

Beter Bereikbaarheid

In het beheersysteem is jouw bedrijf optimaal bereikbaar voor jouw klanten. Met de speciale functies hoef je geen contact te missen. 

Betere Conversie

Via de functies, het centrale dashboard en statistieken verhoog je interactie. Of het nu gaat om sales of service.

Low-code automatisering

Via de intuitieve drag and drop tool kan je zonder kennis van coderen snel en gemakkelijk interactie flows bouwen, testen en optimaliseren.

In enkele stappen
naar digitale interacties

Afspraken automatiseren

Een afspraak inplannen, verzetten of annuleren? Het kan allemaal automatisch verlopen via messaging. Stuur de klant een verzoek, bevestiging of proactieve notificatie wanneer je wilt. Zorg altijd voor de optie verzetten of annuleren middels een koppeling met het afsprakensysteem. 

Voordelen:

Verminderen drukte in
telefonische wachtrij

smartcontact-calltochatbot

Wil je het aantal bellers in de wachtrij reduceren of wil je het percentage onnodig live contact tot 30% verminderen? Met OmniConnect combineren we telefonie, sms en chatbot slim als één dienst. Voor bijvoorbeeld eenvoudige vragen met standaard antwoorden, vragen buiten openingstijden of informatie tijdens een storing. Op deze manier kan de klant direct via selfservice worden geholpen en vervolgens – indien nodig – worden doorgezet naar een live persoonlijk contact. 

Voordelen:

Verbeteren conversie
Retail & E-Commerce

Wil je jouw klanten pro-actief order update geven? Of wil je klanten de optie geven om retouren direct te regelen en ze op de hoogte houden van de retourstatus? Dat kan door de klanten de mogelijkheid te geven om notifications aan te zetten. 

Voordelen:

Contact ons en wij maken 3 beloftes

1- Advies

We informeren je over de mogelijk heden van het automatiseren van klantinteractie en adviseren je op maat over de mogelijkheden voor jouw bedrijf.

2- Implementatie

We zorgen voor het activeren en de inrichting met de gewenste routering en functionaliteiten. Inclusief de training van de selfservice mogelijkheden.

3- Optimaal gebruik

We helpen bij het analyseren en het verbeteren van de conversies door optimaal gebruik van de mogelijkheden van het OmniConnect platform.