Nieuwe dienst voor agent – Cobrowser Screen Share

De bezoeker van jullie website loopt vast en komt er online zelf niet uit en neemt contact op. Je biedt een meekijk service aan. De bezoeker drukt op de button op jullie website en de klantcontact medewerker kan persoonlijk helpen door eenvoudig even mee te kijken. 

Persbericht geplaatst in EMERCE

Contact Conversiebureau ContactOns voegt per direct Cobrowser Screen Share toe aan haar dienstenpakket. Met deze stap is zij ervan overtuigd een tool te bieden die onmisbaar is voor elke klantcontact medewerker.

CoBrowser Screen Share (www.screensharing.io) is een tool die het mogelijk maakt direct mee te kijken met de bezoeker van een website, bijvoorbeeld wanneer deze er zelf niet helemaal uit komt. Door simpelweg op een knop te drukken en de code die verschijnt door te geven kan de bezoeker de functie activeren, zonder iets te installeren en helemaal veilig. De medewerker kijkt alleen mee in het actieve browservenster en kan zo per telefoon of chat instructies geven. Met één druk op de knop zet de bezoeker de functie ook gewoon weer uit.

Richard de Beijer, Managing Director van ContactOns (www.contactons.nl), ziet Screen Share als de oplossing voor bedrijven om klanten direct te helpen: ‘’De klant wil tegenwoordig terecht direct geholpen worden. Zodra er iets onduidelijk is moeten bedrijven er op zijn ingesteld om meteen te reageren. Dat is fijn voor de klant en natuurlijk ook goed voor de bedrijven die hier gebruik van maken. In al zijn eenvoud lijkt dit een echte must have”.

Ook het implementeren is zeer eenvoudig. Het simpelweg toevoegen van een stukje code aan de website is voldoende, wat een grote aanspraak op IT resources onnodig maakt.

Daarnaast heeft Cobrowser Screen Share ook andere voordelen. De conversie zal verbeteren, het aantal telefoontjes teruglopen en tevredenheidsscores zoals FTF, CES en NPS zullen verbeteren.

De Beijer: ‘’De klant geniet meteen van een toegewijde, optimale service in de customer journey. Door CoBrowser Screen Share lopen klanten niet meer vast in het bestelproces en zullen een aankoop eerder afronden. Omdat via Screen Share ook advies over producten kan worden gegeven kan het aantal retouren ook teruggebracht worden.’’

Ook Nick Blom, CEO van LiveChat Service (www.livechatservice.nl) en, sinds de overname van Cobrowser, de ontwikkelaar van Screen Share, is zeer content met de samenwerking. ‘’Ik ben verheugd dat ContactOns ons product gaat vertegenwoordigen. We delen dezelfde visie over klantcontact. De klant moet altijd zo snel mogelijk antwoord krijgen op vragen waardoor bezoekers minder snel een site zullen verlaten. Het implementeren van Screen Share zal dat effect versterken.’’

Op dit moment maken meerdere bedrijven en instanties al tevreden gebruik van Cobrowser Screen Share zoals Samsung, Rentokil, het Kadaster en CZ Verzekeraars.

Lees verder 

Recent Geplaatst

Start met typen en druk op Enter om te zoeken

ivr-contactons-2.0