KPN intelligente netwerk voor betere bereikbaarheid en betere conversie
KPN intelligente Servicenummers
KPN intelligente Servicenummers
KPN heeft intelligentie toegevoegd aan haar netwerk voor een betere bereikbaarheid en betere conversie. ContactOns biedt deze Servicenummers in samenwerking met KPN. Maak optimaal gebruik van de mogelijkheden Servicenummers voor je bedrijf.

De Servicenummers worden geleverd met bereikbaarheid en conversie features. Via de selfservice module heb je zicht in elk gesprek en de zekerheid dat er geen gesprek gemist hoeft te worden.
De kracht van onze Servicenummers
Beter Bereikbaar
Via het intelligente netwerk wordt constant gemeten of de doorschakeling lukt. Als de telefooncentrale van het bedrijf niet het gesprek kan beantwoorden (bijvoorbeeld storing), dan wordt dit herkend. Het servicenummer wordt dan automatisch doorgezet naar een vooraf ingesteld eindbestemming, zodat de beller daar geen last van heeft.
Betere Conversie
KPN geeft inzicht in de beantwoorde gesprekken én de reden van niet beantwoording voordat deze gesprekken door de telefooncentrale van je bedrijf worden beantwoord. Dit inzicht wordt automatisch per mail verstuurd naar de collega’s die verantwoordelijk zijn voor de contact conversie.
SelfService portal
KPN wil het haar klanten zo makkelijk mogelijk maken. Het Servicenummer wordt gekoppeld aan de SelfService portal. Daarmee heb je zicht en grip op elk contact. Je bepaalt vervolgens of je zelf de contact conversie wil verbeteren en wat je door onze specialisten wil laten doen.
Kies je nieuwe Servicenummer
ContactOns biedt samen met KPN contact oplossingen gericht op bereikbaarheid en contact conversie. ContactOns is de enige landelijke businesspartner van KPN gespecialiseerd op inkomend klantcontact. Wij combineren de KPN dienst met wat er momenteel al wordt afgenomen bij de huidige leverancier.
Huidige Servicenummer op het KPN netwerk?
Wil je meer weten over het aansluiten van jullie huidige Servicenummer op het intelligente netwerk van KPN? Vraag een Demo aan, zodat wij de mogelijkheden kunnen laten zien.
We zullen dan ook aangeven hoe je gebruik kan maken van de gratis overstap service van KPN, voor een naadloze overstap. Onze specialist maakt een inventarisatie van de huidige schakeling en faciliteiten op het servicenummer. Bij het aansluiten op het KPN netwerk zorgen we ervoor dat tijdens de overstap bereikbaar is. Er hoeft hiervoor niets gewijzigd te worden in de telefooncentrale, een actuele eindbestemming is veelal voldoende.
Kies je gewenste Servicenummer bij KPN
Onderstaande telefoonnummers zijn telefoonnummers, speciaal voor conversie waarbij de inkomende telefoongesprekken worden afgeleverd op je mobiel, vaste telefoon, telefooncentrale of app.
De telefoonnummers worden gekoppeld aan de huidige telecom leverancier (mobiel, vast of VoIP) van je bedrijf. De telefoonnummers worden geleverd met Voice response faciliteiten en een SelfService portal waarbij je grip en zicht hebt in elk contact.

Lokaal Servicenummer
Nummer met lokale uitstraling voor elke plaats in Nederland.
Huidige Servicenummer op het KPN netwerk?
Wil je meer weten over het aansluiten van jullie huidige Servicenummer op het intelligente netwerk van KPN? Vraag een Demo aan, zodat wij de mogelijkheden kunnen laten zien.
We zullen dan ook aangeven hoe je gebruik kan maken van de gratis overstap service van KPN, voor een naadloze overstap. Onze specialist maakt een inventarisatie van de huidige schakeling en faciliteiten op het servicenummer. Bij het aansluiten op het KPN netwerk zorgen we ervoor dat tijdens de overstap bereikbaar is. Er hoeft hiervoor niets gewijzigd te worden in de telefooncentrale, een actuele eindbestemming is veelal voldoende.
Contact ons voor een Servicenummer op het KPN netwerk
Contact ons voor een vrijblijvende demo van een zakelijk Servicenummer bij KPN voor je klanteningang van bedrijf. In 30 minuten informeren we je over de mogelijkheden en maken vervolgens een voorstel op maat. Na akkoord zorgen wij voor de on-boarding. Nadat de dienst is aangesloten helpen we je bij het optimaal gebruik van de dienst.
