Beter Bereikbaar en Betere Conversie in combinatie met het intelligente netwerk van KPN
Klantcontact oplossingen van KPN
Klantcontact oplossingen van KPN
Wij bieden als specialistische Businesspartner van KPN een combinatie van telefonie- en communicatiediensten voor een meetbaar betere bereikbaarheid, betere conversie en een betere klantbeleving.
- Servicenummers, intelligente telefoonnummers speciaal voor betere conversie, die eenvoudig gecombineerd kunnen worden met elke telefonie oplossing en elke telefonie leverancier.
- Interactieve Voice Response (IVR) oplossingen zoals Call Deflection om lange telefonische wachtrijen te reduceren en de klant geautomatiseerd door te schakelen naar online interactie zoals WhatsApp of selfservice oplossingen zoals Virtual IVR en AI Chatbots.
- Eén gecombineerde low-code geautomatiseerde Communicatieplatform voor Telefonie, SMS push-notifications, WhatsApp, LiveChat tot en met AI Chatbots.
ContactOns zorgt voor advies, realisatie en optimaal gebruik van de afgenomen dienst. Wil je meer weten? Onze zakelijke adviseurs gaan graag met je in gesprek.
Contact strategie
Wil je een contact strategie voor betere sales en service en mogelijke oplossingen weten vanuit KPN?
Servicenummers + IVR
Wil je optimaal gebruik maken van de KPN Servicenummers op het van het intelligente netwerk van KPN?
Call Deflection
Wil je de beller de keuze geven om het telefoon gesprek direct om te zetten naar online interactie?
Contact Conversie
Wil je de interacties inzichtelijk maken, monitoren, testen en meetbaar verbeteren?