Klantcontact oplossingen van KPN voor bedrijven

Wil je een Betere Deal voor jouw bedrijf?

De telefoon is tot op de dag van vandaag nog altijd het meestgebruikte contact kanaal. ContactOns biedt samen met KPN 0800 Servicenummers, Geografische Servicenummers, 088 bedrijfsnummers, Interactive Voice Response en Cloud Telefooncentrale met callcenter faciliteiten om de telefonische bereikbaarheid te optimaliseren. Vervolgens kunnen op eenvoudige wijze diensten zoals chat, IM, SMS, Whatsapp en Email worden samengevoegd in één totale Cloud Contact Center oplossing. 

Het gemak van ContactOns met KPN

Met Contact Management van ContactOns heb je alles in één hand.  Wij combineren de KPN dienst met wat je momenteel al afneemt bij jullie huidige leverancier. Onze oplossingen stimuleren dat er effectief en efficient contact wordt opgenomen. ContactOns zorgt voor advies, realisatie en optimalisatie. Of het nu gaat om het inrichten van het inkomend contact, kosten besparen of verbeteren van inkomend klantcontact.

Klantcontact oplossingen van KPN

ContactOns is de enige landelijk businesspartner van KPN gespecialiseerd op inkomend klantcontact. Met een team van specialisten werken wij dagelijks meet veel passie en plezier om het maximale rendement voor onze klanten te realiseren. Meer omzet realiseren, het bieden van een betere service en kosten besparen.

Maak kennis met ons team van specialisten

Maak kennis met één van onze specialisten. Wij informeren en adviseren je graag over de mogelijkheden om te stimuleren dat er effectief contact wordt opgenomen met jullie bedrijf. Gedurende de samenwerking met ContactOns kan je rekenen op een team van ervaren en gedreven specialisten.

Gerealiseerde klantprojecten

Contact Ons

Heb je vragen over onze contact management diensten van KPN, neem dan contact op met onze expert. Hij zal binnen 1 werkdag de vraag beantwoorden of bel hem direct 0800 – 4114

Richard de Beijer

Richard de Beijer