Meekijk service via Screen Assistance software

Wil je klanten helpen die vastlopen op jullie website?

De bezoeker van jullie website loopt vast en komt er online zelf niet uit en neemt contact op. Je biedt een meekijk service aan. De bezoeker drukt op de button op jullie website en de klantcontact medewerker kan persoonlijk helpen door eenvoudig even mee te kijken. ContactOns levert deze Screen Assistance software welke eenvoudig te koppelen is via de TAG manager aan jullie website.

De agent ziet alleen het actieve venster in de browser van de bezoeker, dus privacy is geen issue. Klikken kan niet, alleen meekijken. Je ziet dus wat de bezoeker ziet en je kan op deze manier uitleggen wat er mis gaat en aangeven hoe het probleem opgelost kan worden, extra informatie geven of de klant assisteren bij het aankoopproces.

Is meekijken veilig?

Het activeren van de Screen Assistance letterlijk één druk op de knop. Als de bezoeker op jullie website wil dat de agent meekijkt, klikt deze op de button en geeft de code die in het scherm verschijnt door. Zonder deze code is er geen toegang, zodat de bezoeker ook écht de controle houdt. De sessie wordt ook weer beëindigd met één druk op de knop!  Je kan als klantcontact medewerker dus alleen meekijken, niets anders.

De software voldoet aan alle veiligheidsvoorwaarden.

  • Wet bescherming persoonsgegevens (Wpb)
  • Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG/GPDR.)
  • Nationaal Cyber Security Cenntrum.
  • The Open Web Application Security Project.
  • ISO 27001, de standaard voor informatiebeveiliging.

Hiervoor wordt Screen Assistance voor gebruikt

Toename verkoopomzet

Door Screen Assistance software kan de medewerker van de afdeling klantcontact in feite alles wat de website bezoeker op de website doet in realtime bekijken en begeleiden. 

Verlagen vertrekpercentage

Klantcontact medewerkers kunnen eenvoudigweg website bezoekers helpen met visuele aanwijzingen en voorkomen dat de website onmiddellijk wordt verlaten. 

Snelle oplossing van zoekopdrachten

Klantcontact medewerkers kunnen snel de vragen van de website bezoeker oplossen via directe beelden en aanwijzingen in plaats van een lange uitleg te geven over e-mails of telefoon.  

Contact Conversie

0 %

70% van online klanten verwacht dat hun zoekopdracht binnen 5 minuten worden opgelost.

0 %

Verbetering first call resolution met co-browsing screen share.

0 %

Reductie van herhaal oproepen bij meekijken door klantcontact medewerker.

0 %

46% van de klanten verlaat de website als ze niet kunnen vinden wat ze zoeken.

Onmisbaar voor effectief persoonlijk contact

De software is ideaal voor elke klantenservice afdeling of chatdienst. Het kunnen meekijken met de klant is eigenlijk onmisbaar om de gesprekken kort en efficiënt te houden. Hoe sneller een klant volledig is geholpen, hoe hoger de tevredenheid zal zijn. Spraakverwarring en langs elkaar heen praten is verleden tijd.