Live Chat + Service

Conversie door direct online contact

Wil je met LiveChat hogere conversie van de winkelwagen pagina, leads genereren bij geïnteresseerde bezoekers en betere service verlenen? Tevens inzicht hebben in the Voice of the Customer en de verkregen klantinformatie uit de chats gebruiken voor retargeting?

Gemiddeld haakt meer dan 55% van jouw bezoekers af in het bestelproces. Via Live Chat treed je direct in contact met hen. Door direct vragen te beantwoorden neem je de twijfel weg en voorkom je dat klanten afhaken. 

Dit is wat we doen

Dit is wat we doen - Contact Conversie - Consulting - ContactOns.nl

LIVE CHAT CONVERSIE
SOFTWARE

Live Chat

LIVE CHAT CONVERSIE
SERVICE

Dit is wat we doen - Contact Conversie Insights - ContactOns.nl

LIVE CHAT CONVERSIE
INSIGHTS

LiveChat Software

LiveChat software. De software is eenvoudig te plaatsen op de website. Via een online beheer module geef je aan bij welke pagina’s of producten er een LiveChat button zichtbaar moet zijn. Ook is het mogelijk om pro-actief de LiveChat button aan te bieden op basis van business rules, zoals tijd en orderwaarde. Of op welke pagina’s van de website, zoals product pagina, winkelmand pagina of checkout. Hiermee verlaag je de Abandonment Cart Rates.

De software kan ook ingesteld worden dat de LiveChat button altijd te zien wanneer agents ingelogd zijn. Daarnaast biedt de software de mogelijkheid voor skilled based routing en overloop. Hierdoor voorkom je dat de website bezoeker een chat verwacht, maar dat er geen medewerkers beschikbaar zijn. 

livechat-service-software-contactons.nl
livechat-service-software-contactons.nl

LiveChat Service

LiveChat directe beantwoording. Hoe vaak gebeurt het dat er wanneer je op een LiveChat button drukt op dat moment geen medewerker live beschikbaar is of dat je een verzoek krijgt om een email-adres in te vullen en een bericht achter wil laten. Met vervolgens als bedrijf een Abandonment Rate van 80%.

Maar ook LiveChat met lange wachttijden, terwijl bij LiveChat toch mag verwachten dat er binnen maximaal 30 seconden een echte medewerker beschikbaar is om je vraag te beantwoorden. Een enorme kans voor bedrijven om de conversies te verbeteren. Meer leads, verlaging van de Abondonment Rates en verbetering van de FTF, CES en NPS.

Met LiveChat Service zorg je ervoor dat er direct online contact is. Je kan bij ContactOns kiezen uit:

  • LiveChat uitbesteden (09:00 – 23:00, 7 dagen per week)
  • Hybride: Zelf LiveChat verzorgen en uitbesteden buiten openingstijden, overflow en bij piekopvang
  • 1e en 2e lijns, skill based routing

LiveChat Service kan in combinatie bovenstaande LiveChat software worden aangeboden, maar is ook mogelijk in combinatie met jullie huidige LiveChat software oplossing (zoals Livechatinc, Zendesk, Hotjar, Intercom) of in combinatie met een Chatbot bij een warme overdracht.

Contact Conversie

0 %

Van de consumenten wil dat hun probleem in één interactie wordt opgelost.

0 %

Tot 20% conversie verhoging bij e-commerce.

0 %

Chatters spenderen 55% meer dan niet-chatters.

0 %

LiveChat heeft hoogste klanttevredenheid van alle contact kanalen.

Minder calls en hogere NPS met reactieve chat

Een website bezoeker met een vraag komt makkelijker in contact via een chatknop dan via de telefoon. LiveChat converteert 9x zo hoog als telefonie. Bezoekers kunnen met Chat direct online verder met het antwoord. De waardering voor dit kanaal zie je terug in uw NPS score.

Contact conversie verhogen via proactieve chat

Op basis van business rules krijg je automatisch een signaal zodat je de website bezoeker proactief persoonlijk een chat kan aanbieden. Precies op het juiste moment. Daarmee geef je net dat zetje aan de bezoeker om tot aankoop over te gaan.

Ben je op zoek naar advies op maat? 

 Wil je meer weten of heb je andere wensen? Vraag dan advies op maat aan.

Start met typen en druk op Enter om te zoeken