Live Chat + Assisteren met Cobrowser

Speciaal voor service en sales

Waarom live chat?

Gemiddeld haakt meer dan 55% van jouw bezoekers af in het bestelproces. Via Live Chat treed je direct in contact met hen. Door direct vragen te beantwoorden neem je de twijfel weg en voorkom je dat klanten afhaken. Bij het ontwikkelen van een website is het belangrijk op elke pagina contactinformatie te tonen. Niets levert meer frustratie dan op een website te moeten zoeken naar die ene weggestopte contactpagina. Houdt er ook rekening mee dat een klant of relatie met een dringende vraag het doorgaans heel irritant vindt wanneer een website alleen een contactformulier heeft.

Waarom aanvullend met Screen Assistance?

Een Live chat alleen geeft niet altijd een duidelijk en beeldend antwoord op de vragen van de bezoeker. Door gebruik te maken van online ScreenAssist software kijk je na akkoord van de bezoeker live mee op het scherm van de bezoeker. Hierdoor kan je hem of haar assisteren. Bijvoorbeeld bij lastige handelingen op de website.

Contact Conversie

0 %

Van de consumenten wil dat hun probleem in één interactie wordt opgelost.

0 %

Tot 20% conversie verhoging bij e-commerce.

0 %

Chatters spenderen 55% meer dan niet-chatters.

0 %

LiveChat heeft hoogste klanttevredenheid van alle contact kanalen.

Minder calls en hogere NPS met reactieve chat

Een website bezoeker met een vraag komt makkelijker in contact via een chatknop dan via de telefoon. LiveChat converteert 9x zo hoog als telefonie. Bezoekers kunnen met Chat direct online verder met het antwoord. De waardering voor dit kanaal zie je terug in uw NPS score.

Contact conversie verhogen via proactieve chat

Op basis van business rules krijg je automatisch een signaal zodat je de website bezoeker proactief persoonlijk een chat kan aanbieden. Precies op het juiste moment. Daarmee geef je net dat zetje aan de bezoeker om tot aankoop over te gaan.

Maak kennis met ons team van specialisten

Maak kennis met één van onze specialisten. Wij informeren en adviseren je graag over de mogelijkheden om te stimuleren dat er effectief contact wordt opgenomen met jullie bedrijf. Gedurende de samenwerking met ContactOns kan je rekenen op een team van ervaren en gedreven specialisten.

Mail Ons

Contact Ons

Heb je nog vragen over LiveChat, neem dan contact op met onze expert. Hij zal binnen 1 werkdag jouw vraag beantwoorden.

Richard de Beijer

Richard de Beijer

Start met typen en druk op Enter om te zoeken