LiveChat Service

Wil je voor online persoonlijke interactie aanwezig zijn?

Vind je persoonlijk advies geven aan klanten van belang? Wil je met LiveChat hogere conversie van de winkelwagen pagina, een hogere  gemiddelde orderwaarde, leads genereren bij geïnteresseerde bezoekers, koopobstakels wegnemen en betere service verlenen? Tevens inzicht hebben in the Voice of the Customer en de verkregen klantinformatie uit de chats gebruiken voor retargeting?

Traffic om nieuwe klanten binnen te halen kost geld. Daarom is het van belang om shoppers niet met onbeantwoorde vragen de site te laten verlaten. Gemiddeld haakt meer dan 55% van jouw bezoekers af in het bestelproces. Via Live Chat treed je direct in contact met hen in de pre-sales fase. LiveChat is bij uitstek het geschikte kanaal om dit te doen. Het is laagdrempelig, snel, persoonlijk en effectief.

Dit is wat we doen

Dit is wat we doen - Contact Conversie - Consulting - ContactOns.nl

LIVE CHAT CONVERSIE
SOFTWARE

Live Chat

LIVE CHAT CONVERSIE
SERVICE

Dit is wat we doen - Contact Conversie Insights - ContactOns.nl

LIVE CHAT CONVERSIE
INSIGHTS

LiveChat software voor maximaal rendement uit elke chat

Dedicated LiveChat software

De Chatknop is uitsluitend te zien als er daadwerkelijk een medewerker beschikbaar is. Je bepaalt op welke plaatsen de Chatknop geplaatst dient te worden. Het chatvenster is qua ontwerp volledig naar eigen wensen aan te passen, zoals kleuren, het logo, de afmetingen en afbeelding.

Hybride LiveChat software

Met de hybride Chat software is het mogelijk om de chat met eigen personeel te laten bemannen én tegelijkertijd door externe chat operators. Handig bijvoorbeeld buiten kantoortijden of wanneer de agents niet in staat zijn om de livechat (snel) te beantwoorden. Of als 1e en 2e lijns opvang.

Chatbot en LiveChat software

Met de additionele hybride Chat software is het ook mogelijk een koppeling te maken met Chatbot software. Wanneer de bezoeker aangeeft om direct in contact te komen met een  LiveChat agent of als warme overloop van de Chatbot.

LiveChat Agent online info

Met de Chat software kan de Chat agent direct zien op welke pagina van de website de bezoeker zit en welke route deze doorlopen heeft.  Of de bezoeker de website al eerder heeft bezocht, eerder gevoerde chats, de locatie van de bezoeker en wat er in de winkelmand van de bezoeker zit. Daarmee kan de Chat agent veel beter de bezoeker te woord staan en daarmee de conversie verhogen.

LiveChat Agent kennisbank

De chatsoftware heeft een koppeling met de FAQ. De software herkent woorden in de vragen van de bezoekers, die gekoppeld zijn aan antwoorden die in de FAQ zijn geplaatst. Het systeem geeft vervolgens chat triggers en canned responses mogelijke antwoorden waardoor de Chat agent sneller en effectiever de bezoeker kan helpen.

LiveChat Agent Screenservice

Via de additionele Screenshare software kan de chat agent meekijken op het scherm van de bezoeker. De bezoeker drukt op de button op jullie website en de klantcontact medewerker kan persoonlijk helpen door eenvoudig even mee te kijken. De agent ziet alleen het actieve venster in de browser van de bezoeker. Permission based en GPRS proof. 

CRO via textmining

De conversie van de website of webshop verbeteren op basis van de informatie dat de bezoeker heeft gegeven in een chatgesprek.

Retargetting via textmining

Online advertenties tonen op basis van de informatie dat de bezoeker gegevens heeft in de chat.

Chatbanners met LiveChat

Banner advertentie met een chatwindow, zodat de bezoeker direct kunnen converseren buiten de eigen website.

LiveChat Software

LiveChat software. De software is eenvoudig te plaatsen op de website. Via een online beheer module geef je aan bij welke pagina’s of producten er een LiveChat button zichtbaar moet zijn. Ook is het mogelijk om pro-actief de LiveChat button aan te bieden op basis van business rules, zoals tijd en orderwaarde. Of op welke pagina’s van de website, zoals product pagina, winkelmand pagina of checkout. Hiermee verlaag je de Abandonment Cart Rates.

De software kan ook ingesteld worden dat de LiveChat button altijd te zien wanneer agents ingelogd zijn. Daarnaast biedt de software de mogelijkheid voor skilled based routing en overloop. Hierdoor voorkom je dat de website bezoeker een chat verwacht, maar dat er geen medewerkers beschikbaar zijn. 

livechat-service-software-contactons.nl
livechat-service-software-contactons.nl

LiveChat Service

LiveChat directe beantwoording. Hoe vaak gebeurt het dat er wanneer je op een LiveChat button drukt op dat moment geen medewerker live beschikbaar is of dat je een verzoek krijgt om een email-adres in te vullen en een bericht achter wil laten. Met vervolgens als bedrijf een Abandonment Rate van 80%.

Maar ook LiveChat met lange wachttijden, terwijl bij LiveChat toch mag verwachten dat er binnen maximaal 30 seconden een echte medewerker beschikbaar is om je vraag te beantwoorden. Een enorme kans voor bedrijven om de conversies te verbeteren. Meer leads, verlaging van de Abondonment Rates en verbetering van de FTF, CES en NPS.

Met LiveChat Service zorg je ervoor dat er direct online contact is. Je kan bij ContactOns kiezen uit:

  • LiveChat uitbesteden (09:00 – 23:00, 7 dagen per week)
  • Hybride: Zelf LiveChat verzorgen en uitbesteden buiten openingstijden, overflow en bij piekopvang
  • 1e en 2e lijns, skill based routing

LiveChat Service kan in combinatie bovenstaande LiveChat software worden aangeboden, maar is ook mogelijk in combinatie met jullie huidige LiveChat software oplossing (zoals Livechatinc, Zendesk, Hotjar, Intercom) of in combinatie met een Chatbot bij een warme overdracht.

LiveChat Insights

Realtime inzicht in de contact conversie en detail inzichten beschikbaar in rapportages.

LiveChat Dashboard

livechat-dashboard-contactons.nl

LiveChat Rapportage

      • Totaal aantal chats
      • Gemiste Chats (geeft inzicht in potentieel)
      • Chat tevredenheid
      • Snelheid reactie
      • Wachtrij informatie
      • Abandonment wachtrij
      • Klant review

LiveChat conversie

0 %

Van de consumenten wil dat hun probleem in één interactie wordt opgelost.

0 %

Tot 20% conversie verhoging bij e-commerce.

0 %

Chatters spenderen 55% meer dan niet-chatters.

0 %

LiveChat heeft hoogste klanttevredenheid van alle contact kanalen.

Minder calls en hogere NPS met reactieve chat

Een website bezoeker met een vraag komt makkelijker in contact via een chatknop dan via de telefoon. LiveChat converteert 9x zo hoog als telefonie. Bezoekers kunnen met Chat direct online verder met het antwoord. De waardering voor dit kanaal zie je terug in uw NPS score.

Contact conversie verhogen via proactieve chat

Op basis van business rules krijg je automatisch een signaal zodat je de website bezoeker proactief persoonlijk een chat kan aanbieden. Precies op het juiste moment. Daarmee geef je net dat zetje aan de bezoeker om tot aankoop over te gaan.

Ben je op zoek naar advies op maat? 

 Wil je meer weten of heb je andere wensen? Vraag dan advies op maat aan.