ContactOns Cloud Contactcenter

Cloud Contact Center oplossing

Met de Cloud Contact Center oplossing van ContactOns heb je op locatie geen uitgebreide contactcenter centrale op locatie nodig. Je hebt alleen toegang tot internet nodig en de rest wordt afgenomen als dienst. Je hebt de beschikking over een online rapportage en beheer module om op eenvoudige wijze de inkomende en uitgaande contacten in te richten, te verwerken en te optimaliseren. Je betaalt naar gebruik en per werkplek.

Functionaliteiten van onze Contactcenter oplossing?

Cloud Contact Center ContactOns.nl

Het gemak van onze hybride Contact Center oplossing

Onze contactcenter oplossing is een hybride oplossing. Dit houdt in dat deze cloud oplossing mogelijk is in combinatie met de huidige en toekomstige telecom leverenancier. Dat kan één leverancier zijn of meerdere. Je kunt bijvoorbeeld de vaste telefonie ondergebracht hebben bij KPN en de mobiele telefonie bij Vodafone. Alle varianten zijn mogelijk. Dat geldt ook voor de CRM systemen die wordt gebruikt. Het grote voordeel is dat je alleen in de gewenste oplossing hoeft te denken. ContactOns regelt de rest.

Alles-in-een oplossing begint bij een inventarisatie

Onze contactcenter is een hybride oplossing die gefaseerd kan worden ingericht en kan worden geoptimaliseerd. Het begint met een grondige inventarisatie van de wensen voor inkomend en uitgaande klantcontacten. Onze consultants maken de inventarisatie en vertalen dit in een advies. Vervolgens zullen we deze oplossing implementeren en op basis van de meetgegevens optimaliseren.

Benieuwd wat ContactOns kan betekenen?

Met een team van specialisten werken wij dagelijks met veel passie en plezier om het maximale rendement voor onze klanten te realiseren. Meer omzet realiseren, het bieden van een betere service en kosten besparen. Bij ContactOns heb je alles in één hand. Advies, aanvraag, activatie en optimalisatie.

Doelstellingen realiseren met een contact center cloud oplossing

Kostenbesparing
Direct routeren naar juiste medewerkers
Ontlasten van dure en verspreide backoffices

Verbeteren business
Kwantitatief en kwalitatief inzage over alle klantcontactkanalen
Centralisatie van kennis en communicatievaardigheden

Verhogen productiviteit
Koppeling met achterliggende business applicaties
Efficiënt gebruik van beschikbare medewerkers

Maak kennis met ons team van specialisten

Maak kennis met één van onze specialisten. Wij informeren en adviseren uw graag over de mogelijkheden om te stimuleren dat er effectief contact wordt opgenomen met uw bedrijf. Gedurende uw samenwerking met ContactOns kunt u rekenen op een team van ervaren en gedreven specialisten.

Contact Ons

Heb je vragen over Cloud Contact Software oplossingen voor het bedrijf, neem dan contact op met onze expert. Hij zal binnen 1 werkdag de vraag beantwoorden.

Richard de Beijer

Mail Ons