Skip to content

Wil je slim klantcontact automatiseren?

Chatbots AI

Chatbots AI

Wil je op cruciale punten in je customer journey de mogelijkheid bieden om 24/7 geautomatiseerde chat aan te bieden? Voor het reduceren van telefoongesprekken en e-mail en het verhogen van effectief persoonlijk contact? Op eenvoudige wijze kunnen conversaties en veel gestelde vragen worden toegevoegd. Met de rapportage wordt inzichtelijk gemaakt welke conversaties verder geautomatiseerd kunnen worden.

De Chatbot wordt gebruikt voor sales conversie en service verbetering. Laat je chatbot het gesprek initieren en verhoog de contact conversie. ContactOns levert Chatbot software die eenvoudig gecombineerd kunnen worden met elke website, maar ook de verschillende messaging kanalen, zoals WhatsApp. Van een basis Chatbot, add-on met routering naar juiste medewerker tot en met en machine learning via AI. 

Verschillende
soorten Chatbots

Chatbot Ciss ContactOns.nl

De kracht van een Chatbot

Beter Bereikbaarheid

Met een Chatbot ben je 24/7 bereikbaar. Tijdens openingstijden kan op het juiste moment het gesprek worden overgenomen door een chat medewerker voor een persoonlijk gesprek.

Betere Conversie

Een Chatbot zorgt voor een reductie van onnodige telefoongesprekken van  minstens 20 % een reductie van e-mails van 30% tot 50%.

Betere Deal

Met een Chatbot op het juiste moment en op de juiste touchpoint binnen de customer journey verhoogt de sales conversie tot wel 30%. 

Verbeter je klantenservice en support

Verbeter je klantenservice en support

Met één centraal dashboard. Als agent en als klantenservice team kan je meteen aan de slag zonder dat er development vaardigheden benodigd zijn.

De agent kan het Chatbot gesprek zien en elk moment het gesprek live overnemen. De Chatbot gebruiker zelf kan indien ingesteld op elk moment kiezen voor een persoonlijk interactie. Het gesprek wordt dan doorgeschakeld naar het juiste team en de aanwezige medewerker met de juiste vaardigheden.

Verbeter je marketing campagnes

Verbeter je marketing campagnes

Een Chatbot is een respons dienst. Wel is het mogelijk om een Chatbot in te zetten bij een landingspagina in combinatie met QR codes, online advertenties of zichtbaar te plaatsen bij Facebook, Instagram en Messenger Stories. Of een Chatbot in combinatie met WhatsApp voor vragen over de advertentie, maar ook over het product of de dienst. Maar ook bij het aanvragen van een proefpakket of voor een geautomatiseerd klantenonderzoek.

Verbeter je sales conversie met een Chatbot

Verbeter je sales conversie met een Chatbot

Help jouw klanten 24/7 direct bij het aankoopproces met vragen over de aankoop en indien gewenst met doorschakeling naar een live agent. Buiten openingstijden kan via een simpele vraag en antwoord dialoog de koper indien gewenst gegevens achterlaten voor bijvoorbeeld een terugbel afpraak door een adviseur. Je kan een Chatbot inzetten als onderdeel van order management, zoals track order status, wijziging van levering of retouren. Maar ook om het aankoop proces makkelijker te maken. Een Chatbot kan gecombineerd worden met WhatsApp Shoppingtool. 

Chatbot Contact Conversie

20%

Verlaag klantcontact volume
met minsten 20%.

3X

Een onderzoek met een Chatbot heeft 3x meer conversie dan een email.

50%

Onnodig live contact met 50% verminderen.

93%

Bij piekuren 93% van de aanvragen automatisch beantwoorden.

Smart Combinations | Chatbot en WhatsApp

Gebruik je WhatsApp voor Business en wil je 24/7 interactie met de beller? Dat realiseren we door een Chatbot te combineren met WhatsApp van jouw bedrijf. Voor eenvoudige vragen met standaard antwoorden, vragen buiten openingstijden of bijvoorbeeld informatie tijdens een storing. Op deze manier kan de klant direct worden geholpen en vervolgens – indien nodig – worden doorgezet naar een live persoonlijk contact. Met Smart Combinations combineren we onderstaande diensten slim als één dienst.

Smart Combinations Whatsapp Chatbot ContactOns.nl

Ervaar het zelf

Wil je ervaren hoe de applicatie echt werkt? Maak dan een Scan van de QR code. 

Combinatie met persoonlijk contact via online klantcontact platform

Via het online dashboard ziet de agent het chatbot gesprek via WhatsApp en kan op elke moment het gesprek live overnemen. De WhatsApp gebruiker zelf kan natuurlijk  op elk moment kiezen voor een persoonlijk interactie. Het gesprek wordt dan doorgeschakeld naar het juiste team en de aanwezige medewerker met de juiste vaardigheden. 

Start vandaag met een Chatbot AI

Contact ons voor een Chatbot voor jouw bedrijf. We informeren je over de mogelijkheden en maken een voorstel op maat. Na akkoord zorgen wij voor de 
on boarding van de Chatbot. Nadat de dienst is aangesloten helpen we je bij het optimaal gebruik van de dienst.