Skip to content

Wil je klantgesprekken automatiseren?

Chatbots klantcontact

Chatbots klantcontact

Wil je als klantenservice de mogelijkheid bieden om geautomatiseerde Chatbot AI aan te bieden? Voor het reduceren van telefoongesprekken en e-mail en het verhogen van effectief persoonlijk contact? Op eenvoudige wijze kunnen conversaties en veel gestelde vragen worden toegevoegd. Met de rapportage wordt inzichtelijk gemaakt welke conversaties verder geautomatiseerd kunnen worden.

ChatGPT ContactOns.nl

De Chatbot wordt gebruikt voor sales conversie en service. Laat je chatbot het gesprek initiëren dat authentiek en persoonlijk aanvoelt. ContactOns levert Chatbot software dat eenvoudig gecombineerd kan worden met elke website, maar ook met verschillende messaging kanalen, zoals WhatsApp. Van een Chatbot only, add-on tot en met Chatbot teams, met routering naar juiste medewerker of teams. 

Verschillende
soorten Chatbots

Chatbot Ciss ContactOns.nl

Waar kunnen wij je mee helpen?

Verbeter je klantenservice en support

Met één centraal dashboard. Als agent en als klantenservice team kan je meteen aan de slag zonder dat er development vaardigheden benodigd zijn.

De agent kan het Chatbot gesprek zien en elk moment het gesprek live overnemen. De Chatbot gebruiker zelf kan indien ingesteld op elk moment kiezen voor een persoonlijk interactie. Het gesprek wordt dan doorgeschakeld naar het juiste team en de aanwezige medewerker met de juiste vaardigheden.

Verbeter je marketing campagnes

Een Chatbot is een respons dienst. Wel is het mogelijk om een Chatbot in te zetten bij een landingspagina in combinatie met QR codes, online advertenties of zichtbaar te plaatsen bij Facebook, Instagram en Messenger Stories. Of een Chatbot in combinatie met WhatsApp voor vragen over de advertentie, maar ook over het product of de dienst. Maar ook bij het aanvragen van een proefpakket of voor een geautomatiseerd klantenonderzoek.

Verbeter je sales conversie met een Chatbot

Help jouw klanten 24/7 direct bij het aankoopproces met vragen over de aankoop en indien gewenst met doorschakeling naar een live agent. Buiten openingstijden kan via een simpele vraag en antwoord dialoog de koper indien gewenst gegevens achterlaten voor bijvoorbeeld een terugbel afpraak door een adviseur. 

Je kan een Chatbot inzetten als onderdeel van order management, zoals track order status, wijziging van levering of retouren. Maar ook om het aankoop proces makkelijker te maken. Een Chatbot kan gecombineerd worden met WhatsApp Shoppingtool. 

Chatbot Contact Conversie

42%

Verwacht een chatbot functie op een website.

3X

Een onderzoek met een Chatbot heeft 3x meer conversie dan een email.

54%

54 procent van de bedrijven zien chatbots als manier om servicekosten te verlagen.

93%

Bij piekuren 93% van de aanvragen automatisch beantwoorden.

Wat kost een Chatbot GPT only pakket?

Onderstaande Chatbot only pakketten zijn gebaseerd op ChatGPT inclusief Selfservice module.

Standaard

Chatbot GPT only

39,-/per maand
SelfService module
Training module
Installatie service
WhatsApp, Email en
bellen via Widget
Analyseer Chats

Premium

Chatbot GPT only

69,-/per maand
Alles uit standaard
Live Chat
E-mail notificaties
Zapier integratie
Lead generatie module
GTM events

Expert

Chatbot GPT only

119,-/per maand
Alles uit Premium
tot 3 Chatbots
Full-width width embed
Woocommerce API (soon)
Shopify API (soon)
Geen branding

Onderstaande Chatbot only pakketten zijn gebaseerd op ChatGPT inclusief Selfservice module.

Chatbot Only Paketten ContactOns

Wat kost een Chatbot team pakket?

Onderstaande Chatbot team pakketten zijn gericht op teams en en meerdere gebruikers.  Het bevat een centrale klantenservice-inbox, waarin teamleden samenwerken bij het beantwoorden van vragen én – indien gewenst – geautomatiseerde chats persoonlijk kunnen beantwoorden.

Standaard

Chatbot team

299,-/per maand

€0,07 per gesprek

Inclusief 10 gebruikers
SelfService module
LiveChat, WhatsApp, Email, Instagram gedeelde inbox
1 standaard Chatbot
Flowbot
Statistieken

Business

Chatbot team

599,-/per maand

€0,07 per gesprek

Alles uit standaard
Inclusief 15 gebruikers
3 Chatbots GPT-4
Alle talen
Tag & Notities
Customer Succes Manager

Enterprise

Chatbot team

Custom/per maand

€0,07 per gesprek

Alles uit Business
Op maat aantal gebruikers
Op maat aantal chatbots
Integraties op maat
SLA's

Onderstaande Chatbot team pakketten zijn gericht op teams en en meerdere gebruikers.  Het bevat een centrale klantenservice-inbox, waarin teamleden samenwerken bij het beantwoorden van vragen én – indien gewenst – geautomatiseerde chats persoonlijk kunnen beantwoorden.

Chatbot Team Pakketten

Ervaar onze Chatbot GPT

Druk op de widget rechtsonder en ervaar onze Chatbot op basis van GPT4.

Contact ons voor een Chatbot of Flowbot

Contact ons voor een vrijblijvende demo op maat van een Chatbot, Flowbot of Chatbot GPT voor je bedrijf. In 30 minuten informeren we je over de mogelijkheden en maken vervolgens een voorstel op maat. Na akkoord zorgen wij voor de on-boarding. Nadat de dienst is aangesloten helpen we je bij het optimaal gebruik van de dienst.
Contact ons voor een demo ContactOns.nl