Chatbot

Contact ons voor een Chatbot voor je bedrijf

contactons-fullservice-0800-nummer

Wil je op cruciale punten in je customer journey de mogelijkheid bieden om 24/7 geautomatiseerde chat aan te bieden? Voor het reduceren van telefoongesprekken en Email en het verhogen van effectief persoonlijk contact? Op eenvoudige wijze kunnen conversaties en veelgestelde vragen worden toegevoegd. Met de rapportage wordt inzichtelijk gemaakt welke conversaties verder geautomatiseerd kunnen worden. 

De Chatbot wordt gebruikt voor sales conversie en service verbetering. Laat je chatbot het gesprek initieren en verhoog de contact conversie. ContactOns levert Chatbot software die eenvoudig gecombineerd kunnen worden met elke website. Van een basis Chatbot,  add-on met routering naar juiste medewerker tot en met en machine learning via AI. Ervaar het gemak van de diensten van ContactOns.

Chatbot

Contact ons voor een Chatbot voor je bedrijf

Wil je op cruciale punten in je customer journey de mogelijkheid bieden om 24/7 geautomatiseerde chat aan te bieden? Voor het reduceren van telefoongesprekken en Email en het verhogen van effectief persoonlijk contact? Op eenvoudige wijze kunnen conversaties en veelgestelde vragen worden toegevoegd. Met de rapportage wordt inzichtelijk gemaakt welke conversaties verder geautomatiseerd kunnen worden. 

De Chatbot wordt gebruikt voor sales conversie en service verbetering. Laat je chatbot het gesprek initieren en verhoog de contact conversie. ContactOns levert Chatbot software die eenvoudig gecombineerd kunnen worden met elke website. Van een basis Chatbot,  add-on met routering naar juiste medewerker tot en met en machine learning via AI. Ervaar het gemak van de diensten van ContactOns.

Soorten Chatbots

Chatbot gesloten dialoog

De meeste eenvoudige is een Chatbot binnen een gesloten dialoog. Net zoals de Chatbot rechtsonder op deze pagina. Aan de online bezoeker wordt een vraag gesteld en deze kan een keuze maken. Het is voor de online bezoeker niet mogelijk om vrij zelf teksten in te voeren. Deze vorm van Chatbot wordt veelal gebruikt als onderdeel van de meest voorkomende vragen op de website of als een keuzemenu (voor gedefinieerd script) om vervolgens doorgeschakeld te worden naar een specifieke landingspagina of contactpersoon.

Chatbot open vraag

De openvraag Chatbot, is een Chatbot waar je als online bezoeker zelf – op een vrije manier – vragen kan typen. Het systeem herkend de vraag en de interactie vindt plaats op een vooraf gedefinieerd script. Als de vraag niet wordt herkend krijgt de online bezoeker daar een melding van en wordt vervolgens doorgezet naar een LiveChat agent.

Chatbot open vraag AI

Is een gesloten en open vraag Chatbot in combinatie met Machine Learning.  De Chatbot wordt intelligent getraind op het herkennen van de vraag en het juiste antwoord te geven. Dit gebeurt met ondersteuning van medewerkers en in combinatie met kunstmatige intelligentie.

Waarom Chatbots?

Verbeteren klanttevredenheid

  • Verhogen NPS
  • Verhogen effectief persoonlijk contact

Reduceren Telefonie en Email

  • Call reductie (15%-30%)
  • E-mail reductie (30% – 50%)

Verhogen sales conversie

  • Verhogen conversie (tot 30%)
  • Funnel optimalisatie

Beter
Bereikbaar

Steeds meer klanten willen 24/7 geholpen worden. Ook wanneer buiten jullie openingstijden. Een Chatbot is een ideale digitale collega die meerdere vragen gelijkertijd al kan beantwoorden. Kan de Chatbot de vraag niet beantwoorden dan kan aan de klant worden doorgegeven dat een collega de eerst volgende dag direct contact opneemt. Ook is het mogelijk om de klant indien aanwezig direct door te verbinden naar een externe antwoordservice. 

Door de Chatbot gericht in te zetten leid je de klant gemakkelijk naar de juiste plek op de website of webshop. Indien de klant er verder niet uitkomt kan er direct doorgeschakeld worden naar een live medewerker. Door de extra features ‘Klant veld’ wordt je klant herkent wanneer deze het gesprek verlaat of later terugkomt.

Betere
Conversie

Chats overnemen door de live Chat medewerker

Het is mogelijk om klantvragen die gesteld worden via de Chatbot via een simpele klik direct live te beantwoorden door een Chat medewerker via speciale Helpdesk Software. Als Chat medewerker kan je een Chat overnemen van een Chatbot. Dat zijn veelal de chat gesprekken waarop de Chatbot niet direct antwoord heeft, maar ook chatten waarvan het slim is dat deze door een live Chat medewerker wordt beantwoord. 

Chats slim routeren naar juiste medewerker

Het is mogelijk om klantvragen via de Chats eerste automatisch te filteren op bijvoorbeeld afdeling, expertise of vestiging via Teams. Een chatgesprek neem je dan over vanuit een team, bijvoorbeeld sales, marketing, support of finance. Mocht een gesprek toch voor een ander team bedoelt zijn dan kan je met een paar klikken de chat weer doorzetten naar een collega of naar het juiste team.

Je bent in goed gezelschap

Tarieven Chatbot

contactons.nl-tarieven-en-functies-chatbot

Contact ons voor de mogelijkheden van Chatbots

Maak kennis met één van onze specialisten. Wij informeren en adviseren je graag over de mogelijkheden om te stimuleren dat er effectief contact wordt opgenomen met je bedrijf in combinatie met Chatbots. Gedurende de samenwerking met ContactOns kan je rekenen op een team van ervaren en gedreven specialisten.

Mail Ons

Contact Ons

Heb je vragen over de mogelijkheden van Chatbots voor jouw bedrijf, neem dan contact op met onze expert. Hij zal binnen 1 werkdag je vraag beantwoorden.

Richard de Beijer

Richard de Beijer
ContactOns