Wil je klantgesprekken automatiseren?
Chatbots klantcontact
- Advies
- Implementatie
- Combinatie
- Optimaal gebruik
Chatbots klantcontact
Wil je als klantenservice de mogelijkheid bieden om geautomatiseerde Chatbot AI aan te bieden? Voor het reduceren van telefoongesprekken en e-mail en het verhogen van effectief persoonlijk contact? Op eenvoudige wijze kunnen conversaties en veel gestelde vragen worden toegevoegd. Met de rapportage wordt inzichtelijk gemaakt welke conversaties verder geautomatiseerd kunnen worden.
De Chatbot wordt gebruikt voor sales conversie en service. Laat je chatbot het gesprek initiëren dat authentiek en persoonlijk aanvoelt. ContactOns levert Chatbot software dat eenvoudig gecombineerd kan worden met elke website, maar ook met verschillende messaging kanalen, zoals WhatsApp. Van een Chatbot only, add-on tot en met Chatbot teams, met routering naar juiste medewerker of teams.
Verschillende
soorten Chatbots
- Gesloten dialoog via een Flowbot. Het is voor de online bezoeker niet mogelijk om vrij zelf teksten in te voeren. Gebruik bij veel gestelde vragen.
- Een standaard Chatbot is een open vraag oplossing en maakt gebruik van vooraf geprogrammeerde regels en logica om vragen te beantwoorden.
- Een Chatbot GPT is een open vraag oplossing en maakt gebruik van geavanceerde taalmodellen en machine learning (AI) om natuurlijke en contextuele gesprekken te voeren. Dit zorgt voor een meer menselijke en persoonlijke ervaring.
Waar kunnen wij je mee helpen?
Verbeter je klantenservice en support
Met één centraal dashboard. Als agent en als klantenservice team kan je meteen aan de slag zonder dat er development vaardigheden benodigd zijn.
De agent kan het Chatbot gesprek zien en elk moment het gesprek live overnemen. De Chatbot gebruiker zelf kan indien ingesteld op elk moment kiezen voor een persoonlijk interactie. Het gesprek wordt dan doorgeschakeld naar het juiste team en de aanwezige medewerker met de juiste vaardigheden.
Verbeter je marketing campagnes
Een Chatbot is een respons dienst. Wel is het mogelijk om een Chatbot in te zetten bij een landingspagina in combinatie met QR codes, online advertenties of zichtbaar te plaatsen bij Facebook, Instagram en Messenger Stories. Of een Chatbot in combinatie met WhatsApp voor vragen over de advertentie, maar ook over het product of de dienst. Maar ook bij het aanvragen van een proefpakket of voor een geautomatiseerd klantenonderzoek.
Verbeter je sales conversie met een Chatbot
Help jouw klanten 24/7 direct bij het aankoopproces met vragen over de aankoop en indien gewenst met doorschakeling naar een live agent. Buiten openingstijden kan via een simpele vraag en antwoord dialoog de koper indien gewenst gegevens achterlaten voor bijvoorbeeld een terugbel afpraak door een adviseur.
Je kan een Chatbot inzetten als onderdeel van order management, zoals track order status, wijziging van levering of retouren. Maar ook om het aankoop proces makkelijker te maken. Een Chatbot kan gecombineerd worden met WhatsApp Shoppingtool.
Chatbot Contact Conversie
42%
Verwacht een chatbot functie op een website.
3X
Een onderzoek met een Chatbot heeft 3x meer conversie dan een email.
54%
54 procent van de bedrijven zien chatbots als manier om servicekosten te verlagen.
93%
Bij piekuren 93% van de aanvragen automatisch beantwoorden.
Wat kost een Chatbot GPT only pakket?
Onderstaande Chatbot only pakketten zijn gebaseerd op ChatGPT inclusief Selfservice module.
Onderstaande Chatbot only pakketten zijn gebaseerd op ChatGPT inclusief Selfservice module.
Wat kost een Chatbot team pakket?
Onderstaande Chatbot team pakketten zijn gericht op teams en en meerdere gebruikers. Het bevat een centrale klantenservice-inbox, waarin teamleden samenwerken bij het beantwoorden van vragen én – indien gewenst – geautomatiseerde chats persoonlijk kunnen beantwoorden.
Onderstaande Chatbot team pakketten zijn gericht op teams en en meerdere gebruikers. Het bevat een centrale klantenservice-inbox, waarin teamleden samenwerken bij het beantwoorden van vragen én – indien gewenst – geautomatiseerde chats persoonlijk kunnen beantwoorden.
Ervaar onze Chatbot GPT
Druk op de widget rechtsonder en ervaar onze Chatbot op basis van GPT4.