Wil je inzicht in je telefonische bereikbaarheid, gericht op conversie?
Call Conversie
- Advies
- Implementatie
- Combinatie
- Optimaal gebruik
Call Conversie
Wil je inzicht in je telefonische bereikbaarheid? Ínzicht in conversie van de telefonische ingang van je bedrijf. Inzicht in service levels van de service afdeling en inzicht in lead conversie bij campagnes. We analyseren of er geen gesprekken onnodig gemist worden inclusief de reden van niet beantwoording.
ContactOns levert naast de analyse ook advies hoe de telefonische bereikbaarheid verbeterd kan worden. Wij zorgen voor aanpassing van de routering en functionaliteiten die nu al mogelijk zijn bij het huidige telefonie platform. Indien gewenst zorgen wij voor aanvullende functionaliteiten.
Meting van de telefonische bereikbaarheid
- Aantal gesprekken, oorsprong, tijdstippen en tijdsduur.
- Inzicht in niet beantwoorde gesprekken met reden, zoals in gesprek, geen aanname en storingen in het netwerk.
- Inzicht hoe snel de telefoon wordt beantwoord (Service level).
- Inzicht in automatische overloop of antwoordservice (bruto netto traject).
Verbeter service levels bij klantenservice en support
Verbeter je service levels bij klantenservice en support
Wanneer de telefonische ingang wordt gebruikt als klantenservice, dan zijn er verschillende KPI’s van toepassing. Wij kijken naar beantwoordingspercentage, first time fixed en snelheid van beantwoording, maar we kijken ook of er geen onnodige gesprekken worden gemist. We analyseren vanaf bellers tot en met agent niveau.
Verbeter lead conversie bij campagnes
Verbeter je lead conversie marketing campagnes
Wanneer de telefonische ingang wordt gebruikt bij campagnes waarbij de mogelijkheid of juist wenselijkheid is om telefonisch contact op te nemen, dan gaat er het erom dat er geen gesprek wordt gemist. Wij kijken dan naar het beantwoordingspercentage en ook het aantal gemiste gesprekken met reden. Indien gewenst voegen wij functionaliteiten toe zoals selfservice of missed call alert, zodat er geen gesprek gemist hoeft te worden.
Contact ons voor inzicht en advies in call conversie
Contact ons voor inzicht in de huidige telefonische contact conversie en advies hoe in concrete oplossingen de telefonische service levels of lead conversie verbeterd kan worden. Via telefonische oplossingen maar ook via combinatie met digitale kanalen en Selfservice.