Wil je alle contactkanalen in één overzicht, gericht op conversie?
Alles-in-één contact platform
- Advies
- Implementatie
- Optimaal gebruik
Alles-in-één contact platform
Wil je in contact zijn via de de favoriete kanalen van jouw klanten, speciaal voor sales en service? ContactOns levert een alles-in-één platform dat al je kanalen combineert, speciaal voor conversie naar waardevol contact. Met grip en zicht op elk contact.
ContactOns levert een all-in-one platform dat eenvoudig te installeren en te beheren is. Combineer SMS, Voice, WhatsApp, Instagram en LiveChat. Werk in combinatie met teams en automatiseer gesprekken via ieder kanaal. Integratie e-commerce omgeving zoals Woocommerce.
Klantcontact optimalisatie door automatisering en persoonlijk contact te combineren.
- Beter bereikbaar via gewenste contactkanalen.
- Automatiseer gesprekken via de gewenste selfservice.
- Persoonlijke interactie met de juiste medewerker op het juiste moment.
- Met contact conversie rapportages zicht op elk contact.
- Makkelijk in gebruik en beheer.
- Vanaf het eerste contact één vast aanspreekpunt voor advies, implementatie en optimaal gebruik.
De kracht van het alles-in-één platform
Beter Bereikbaarheid
Je bent bereikbaar via de voorkeurs kanalen van je klanten. Alle communicatie kanalen in één overzicht voor de klantenservice. En met de speciale functies hoef je geen contact te missen.
Betere Conversie
Door gesprekken toe te wijzen aan juiste teams in combinatie met automatisering verhoog je de conversie naar effectief contact. Of het nu gaat om sales of service.
Betere Deal
Voor een vast bedrag per maand gebruik je alle mogelijkheden van de de alles-in-één oplossing en lever je een uitstekende klantenservice.
Contact Conversie
+15%
Meer omzet door je klanten op het juiste moment te helpen bij de aankoop van je producten.
+20%
Hogere klanttevredenheid door het leveren van uitstekende klantenservice.
+25%
Verbetering team productiviteit door terugkerende taken te automatiseren.
Contact ons en wij maken 3 beloftes
1- Advies
We informeren je over de mogelijk heden van het alles-in-één platform en adviseren je op maat over de mogelijkheden voor jouw bedrijf.
2- Implementatie
We zorgen voor het activeren en de inrichting met de gewenste routering en functionaliteiten. Inclusief de training van de selfservice mogelijkheden.
3- Optimaal gebruik
We helpen bij het analyseren en het verbeteren van de conversies door optimaal gebruik van de mogelijkheden van het alles-in-één platform.
Ben je overtuigd?
Contact ons en maak gebruik van onze kennis, onze ervaring en ons netwerk. Wij informeren en adviseren je graag over de mogelijkheden van offline en online contact conversie voor jouw bedrijf.