Skip to content
  1. /
  2. Contact kanaal

Contact Kanaal

Contact kanaal

Klanten maken bij hun klantreis gebruik van het contactkanaal van hun keuze, op een moment dat het hen uitkomt. Ze geven de voorkeur aan verschillende manieren van communiceren en verwachten dat de technologie zonder enige frictie werkt.

Bij klachten en uitgebreide service is de telefoon nog het voorkeurskanaal. Bij online sales conversie is dat juist LiveChat of WhatsApp. Bij Social zijn dat de bekende messaging kanalen zoals facebook en instagram. Daarnaast wordt e-mail nog volop gebruikt en is het afgelopen periode videobellen met zoom of teams normaal geworden.

Maar hoe speel je daar het beste op in als de klant zelf contact opneemt? Met welk contactkanaal kan je het meest efficiënt assistentie verlenen? Op welke manier kan ik selfservice toepassen en hoe kan ik het contact op het juiste moment doorzetten naar de juiste medewerker? 

Onze specialisten adviseren je graag en zorgen tevens voor implementatie en optimaal gebruik.

Ben je overtuigd?

Contact ons en maak gebruik van onze kennis, onze ervaring en ons netwerk. Wij informeren en adviseren je graag over de mogelijkheden van offline en online contact conversie voor jouw bedrijf.