Contactkanaal
Klantcontact Kanaal
Klanten maken bij hun klantreis gebruik van het Klantcontact kanaal van hun keuze, op een moment dat het hen uitkomt. Ze geven de voorkeur aan verschillende manieren van communiceren en verwachten dat de technologie zonder enige frictie werkt.
Bij klachten en uitgebreide service is de telefoon nog het voorkeurskanaal. Bij online sales conversie is dat juist LiveChat of WhatsApp. Bij Social zijn dat de bekende messaging kanalen zoals facebook en instagram. Daarnaast wordt e-mail nog volop gebruikt en is het afgelopen periode videobellen met zoom of teams normaal geworden.
Maar hoe speel je daar het beste op in als de klant zelf contact opneemt? Met welk contactkanaal kan je het meest efficiënt assistentie verlenen? Op welke manier kan ik selfservice toepassen en hoe kan ik het contact op het juiste moment doorzetten naar de juiste medewerker? Onze specialisten adviseren je graag en zorgen tevens voor implementatie en optimaal gebruik.
Het gewenste contact kanaal
aanbieden op het juiste moment.
Telefoonnummers
Wil je een nieuw en mooi telefoonnummer, voor conversie naar effectief persoonlijk telefonisch contact? Of je de huidige telefonische ingang meetbaar verbeteren?
Interactive Voice Response
Wil je telefonische selfservice aanbieden of het telefoongesprek automatiseren en op het juiste moment doorschakelen naar de juiste medewerker voor een persoonlijk gesprek?
Short Message Service
Wil je smartphone bezitters via SMS proactief helpen om door te klikken naar een mobiele online omgeving of bijvoorbeeld een chatbot van jullie bedrijf en de conversie meetbaar te verbeteren?
WhatsApp voor bedrijven
Wil je met WhatsApp de bezoeker
de mogelijkheid bieden om op eenvoudige manier voor informatie, verkoop of service contact op te nemen? Stand-alone of als geintegreerde dienst?
LiveChat
Wil je met LiveChat hogere conversie van de winkelwagen pagina, leads genereren bij geïnteresseerde bezoekers en betere service verlenen? Stand-alone, hybride variant of geintegreerd?
Chatbot AI
Wil je een virtuele assistent inzetten als selfservice voor inkomende contacten. Voor beantwoorden van standaard vragen met de mogelijkheid van doorschakeling naar een live agent?
Het gewenste contact kanaal aanbieden op het juiste moment
SMS
Een gratis SMS voor selfservice of als marketing instrument.
Chatbot AI
Verschillende soorten Chatbots voor de kantenservice.