Skip to content

Contactkanaal

Contactkanaal

Klanten maken bij hun klantreis gebruik van het contactkanaal van hun keuze, op een moment dat het hen uitkomt. Ze geven de voorkeur aan verschillende manieren van communiceren en verwachten dat de technologie zonder enige frictie werkt.

Contactkanalen - Contactons.nl

Bij klachten en uitgebreide service is de telefoon nog het voorkeurskanaal. Bij online sales conversie is dat juist LiveChat of WhatsApp. Bij Social zijn dat de bekende messaging kanalen zoals facebook en instagram. Daarnaast wordt e-mail nog volop gebruikt en is het afgelopen periode videobellen met zoom of teams normaal geworden.

Contactkanalen - Contactons.nl

Maar hoe speel je daar het beste op in als de klant zelf contact opneemt? Met welk contactkanaal kan je het meest efficiënt assistentie verlenen? Op welke manier kan ik selfservice toepassen en hoe kan ik het contact op het juiste moment doorzetten naar de juiste medewerker?  Onze specialisten adviseren je graag en zorgen tevens voor implementatie en optimaal gebruik.

Het gewenste contact kanaal
aanbieden op het juiste moment.

Het gewenste contact kanaal aanbieden op het juiste moment

De huidige klanteningang verbeteren
Onze aanpak in 5 stappen.

Contact ons voor een adviesgesprek