Skip to content

Wil je inzicht in je telefonische bereikbaarheid, gericht op conversie?

Call Conversie

Call Conversie

Wil je inzicht in je telefonische bereikbaarheid? Ínzicht in conversie van de telefonische ingang. Inzicht in service levels van de service afdeling en inzicht in lead conversie bij campagnes. We analyseren of er geen gesprekken onnodig gemist worden inclusief de reden van niet beantwoording. 

 

ContactOns levert naast de analyse ook advies hoe de telefonische bereikbaarheid verbeterd kan worden. Wij zorgen voor aanpassing van de routering en functionaliteiten die nu al mogelijk zijn bij het huidige telefonie platform. Indien gewenst zorgen wij voor aanvullende functionaliteiten.

Meting van de telefonische bereikbaarheid

Verbeter service levels bij klantenservice en support

Verbeter je service levels bij klantenservice en support

Wanneer de telefonische ingang wordt gebruikt als klantenservice, dan zijn er verschillende KPI’s van toepassing. Wij kijken naar beantwoordingspercentage, first time fixed en snelheid van beantwoording, maar we kijken ook of er geen onnodige gesprekken worden gemist. We analyseren vanaf bellers tot en met agent niveau.

Conversie website Contactons.nl

Verbeter lead conversie bij campagnes

Verbeter je lead conversie marketing campagnes

Wanneer de telefonische ingang wordt gebruikt bij campagnes waarbij de mogelijkheid of juist wenselijkheid is om telefonisch contact op te nemen, dan gaat er het erom dat er geen gesprek wordt gemist. Wij kijken dan naar het beantwoordingspercentage en ook het aantal gemiste gesprekken met reden. Indien gewenst voegen wij functionaliteiten toe zoals selfservice of missed call alert, zodat er geen gesprek gemist hoeft te worden. 

 

Contact ons voor inzicht in call conversie

Contact ons voor een analyse van de telefonische response van jouw bedrijf en maak kennis met één van onze specialisten. Wij zorgen naast inzicht voor advies, realisatie en verbetering van de call conversie.