Skip to content
  1. /
  2. Automatiseren

Klantinteracties automatiseren

Klantinteracties automatiseren

Klanten maken bij hun klantreis gebruik van het apparaat van hun keuze, op een moment dat het hen uitkomt. Daarnaast maken klanten graag gebruik van selfservice en willen pas op het juiste moment worden doorgeschakeld naar een live medewerker.

42%

Automatiseringsgraad
Wist je trouwens dat
42% bijvoorbeeld een chatbot functie verwacht op een website? 

Wil je de touchpoints van je klantreis automatiseren? Wil je de mogelijkheid bieden om op eenvoudige wijze cross channel interactie aan te bieden? Wil je selfservice aanbieden, zowel online als met voice? Wil je weten welke mogelijkheden er zijn?

Onze specialisten adviseren je graag en zorgen tevens voor implementatie, inzicht en optimaal gebruik.

Spraakherkenning

Wil je de klant via voice identificeren, de klantvraag classificeren en slim routeren naar meest geschikte medewerker of selfservice aanbieden op het juiste moment?

Lees verder

Ben je overtuigd?

Contact ons en maak gebruik van onze kennis, onze ervaring en ons netwerk. Wij informeren en adviseren je graag over de mogelijkheden van offline en online contact conversie voor jouw bedrijf.