Klantcontact automatiseren
Contact Automatiseren
Op dit moment hebben bedrijven te maken met hogere volumes in aantal interacties en een krappe arbeidsmarkt waardoor sales conversies en service levels onder druk staan.
Daarnaast willen klanten via hun voorkeurskanaal in contact zijn op het moment dat het hen uitkomt. Ze maken daarbij graag gebruik van selfservice en willen pas op het juiste moment worden doorgeschakeld naar een live medewerker.
Hierdoor is er een sterke behoefte aan het automatiseren van interacties via onder andere chatbots, flowbots of voicebots bij de verschillende contactkanalen, zoals Website, LiveChat, Whatsapp, Email, Instagram, Facebook en Voice.
42%
Automatiseringsgraad
Wist je trouwens dat 42% bijvoorbeeld een chatbot functie verwacht op een website?
Wil je de touchpoints van je klantreis automatiseren? Wil je de mogelijkheid bieden om op eenvoudige wijze – geautomatiseerd – cross channel interactie aan te bieden? Wil je selfservice aanbieden, zowel online als met voice? We informeren je graag over de mogelijkheden.
Ben je benieuwd hoe je AI kunt inzetten om klantervaringen te verbeteren?
Onze specialisten adviseren je graag en helpen met advies, de implementatie en het optimaal gebruik van de gekozen oplossing.