Contact Management

H

et gaat bij contact management om het beheren van alle meetbare diensten die gericht zijn op het stimuleren, reageren, verwerken en optimaliseren van effectief contact met uw bedrijf. Uw bedrijf wil een snelle, gemakkelijke en persoonlijke service bieden die consistent is in alle mogelijke kanalen waaruit uw (potentiële) klant kan kiezen. Welk kanalen u kiest hangt af van de kosten, de baten, de service graad en de wensen van uw (potentiële) klanten.

Onze meetbare diensten

O

nze diensten zijn meetbaar. Elke dienst kan worden gecombineerd met wat u momenteel al afneemt bij uw huidige leverancier. Ook is het mogelijk om onderstaande diensten slim te combineren als één dienst.

Stimuleren

Uw (potentiele) klant verleiden om contact op te nemen

Door gericht te adverteren via offline en online media. Van belang is dat van elke geinvesteerde euro de response zoveel mogelijk meetbaar is. Online via GoogleAdwords, SocialMedia advertising en Display advertising. Online stimuleren dat er contact wordt opgenomen door gebruik te maken van de juiste zoekwoorden op uw website (SEO). Door het schrijven van Blogs of via Nieuwsbrieven. Offline door het versturen SMS berichten en door het aanbieden van de juiste contactkanalen voor RTV en print. Maar ook via kant en klare Event oplossingen die kwalitatieve leads rondom uw beursdeelname of evenement genereren.

Google Adwords

Met Google Adwords zorgt ContactOns dat u stimuleert voor relevanter verkeer naar uw website en betere contact conversie. Lees verder

Display Netwerk

Met Display Netwerk Adverteren van Google kunt u gerichte advertenties inzetten voor specifieke doelgroepen. Lees verder

Social advertising

Met Social Media Adverteren kan je gerichte advertenties inzetten voor specifieke doelgroepen. U stimuleert relevanter verkeer naar bijvoorbeeld uw mobiele website met betere contact conversie. Lees verder  >

SEO

SEO is het proces waarbij ContactOns ervoor zorgt dat u gericht meer bezoekers, leads of klanten op uw website of in uw webshop krijgt, uit de organische zoekresultaten van Google en andere zoekmachines. Lees verder >

SMS

ContactOns zorgt dat er met uw bedrijf effectief contact kan worden opgenomen door de inzet van SMS. Lees verder >

Event marketing

De kant en klare Event oplossing van ContactOns, die kwalitatieve leads rondom uw beursdeelname of evenement genereert en ook direct de follow-up voor u regelt. Lees verder >

Reageren

Het juiste contact kanaal aanbieden op het juiste moment

Het juiste contactkanaal aanbieden op het juiste moment. Welk kanaal je kiest hangt af van de kosten, baten, de service die je wilt bieden, het kanaal dat daar het best op aansluit en de wensen van je bezoeker. Contact laten opnemen via slimme telefoonnummers met de juiste uitstraling, zoals 0800-nummers, 088-nummers of Geografische telefoonnummers, maar ook via Email, SMS en Chat of via het aanbieden van Selfservice op uw website. Maar ook het bieden van de juiste contact mogelijkheden op het juiste moment in uw webshop.

0800 nummers

Met een 0800 nummer van ContactOns stimuleert u de beller om gratis contact met uw bedrijf op te nemen. Lees verder >

088 nummers

Met een 088-nummer van ContactOns communiceert u een landelijk telefoonnummer om telefonisch contact met uw bedrijf op te nemen. Lees verder >

Lokale telefoonnummers

Met een lokaal telefoonnummer uit de cloud van ContactOns bent u lokaal telefonisch bereikbaar in meer dan 70 landen. Lees verder >

0900 nummers

Een 0900-nummer is een landelijk betaalnummer. Het nummer is ideaal voor het leveren van commerciële diensten tegen betaling of als drempel voor uw bellers om direct telefonisch contact op te nemen. Lees verder >

Online contact

Een goed onderhouden aanwezigheid online is tegenwoordig een essentieel onderdeel in de bereikbaarheid van uw organisatie. Lees verder >

Sociale contact

Met de Social Contact diensten van ContactOns kunt u contact opnemen met uw bedrijf via social media.

Verwerken

Efficiënt uw response opvangen, verwerken en opvolgen

Slim uw response kunnen opvangen en opvolgen. Online, Telefonisch of via Events. Online via uw website met automatische layout en content per device.  Telefonisch via slimme callcenter software. Of al uw online en telefonie klantcontact kanalen afnemen als dienst via één gecombineerde contactcenter software oplossing met koppeling naar uw communicatie infrastructuur. Maar ook het verzorgen van de response en de follow-up van uw beursdeelname of evenement.

Website

ContactOns levert resultaat gerichte websites gebaseerd op WordPress. Een website die zich qua vormgeving automatisch aanpast aan elke device. Lees verder >

Webshop

ContactOns levert resultaat gerichte webshops gebaseerd op Woocommerce in WordPress. Een webshop die zich qua vormgeving automatisch aanpast aan elke device.

Cloud Telefonie

ContactOns levert uw telefonie platform gebaseerd op IP. Voor inkomende en uitgaande telefonie. Lees verder >

Cloud Callcenter

Met de Call Center oplossing van ContactOns heeft uw bedrijf op locatie geen uitgebreide telefooncentrale nodig. Lees verder >

Cloud Contactcenter

Met de Cloud Contact Center oplossing van ContactOns heeft uw bedrijf op locatie geen uitgebreide contactcenter centrale op locatie nodig. Lees verder >

Beursstand

ContactOns levert kant en klare oplossing, die kwalitatieve leads rondom uw beursdeelname of evenement genereert en de follow-up voor u regelt. Lees verder >

Optimaliseren

Contact conversie doordat onze diensten meetbaar zijn

Online via Google Analytics en Website Analytics. Telefonisch via CallMonitor en Missed Call Alerts. Maar ook uw telefonische response meten van uw online en offline campagnes via Calltracking software. Met de resultaten kunnen wij u vervolgens helpen om de juiste beslissingen te kunnen nemen en deze vervolgens gefaseerd uit te voeren om het maximaal rendement uit ieder contact moment te kunnen halen.

Google Analytics

Google Universal Analytics is software waarmee u het rendement van uw Adwords, Display, SEO of Social Media campagne kunt meten. Lees verder >

Call Monitor

CallMonitor is software waarmee u het rendement van uw telefonische response kunt meten. Met deze tool kunt telefonische leads  inzichtelijk maken, monitoren en verbeteren. Lees verder >

Website Analyse

Met de website analyse van ContactOns meer contact conversie uit uw website.

Call Tracking

CallTracking is specifieke software waarmee u het rendement van uw telefonisch response van uw Google Adwords campagnes kunt meten. Lees verder >

Telecom Expense Management

ContactOns levert inzicht en grip in uw telecom uitgaven.

Contact Analytics

Met Contact Analyse meer rendement uit ieder contact moment.

Bel ons gratis 0800 4114

Onze openingstijden tijdens werkdagen zijn:

Maandag t/m vrijdag: 09.00 – 18.00 uur.

SMS ons

We nemen binnen 6 uur contact met u op.

Twitter ons

Stuur een IM bericht en we nemen binnen 4 uur contact op.

Ontmoet ons

We maken graag een afspraak voor een kop koffie. Dan vertellen we direct wat de mogelijkheden voor uw bedrijf zijn.

Mail ons

We nemen binnen 4 uur contact met u op.

Contact ons

We nemen binnen 4 uur contact met u op.

Contact Ons

Bedankt dat u met ons contact opneemt. Vermeld duidelijk in uw bericht hoe wij contact met u kunnen opnemen.

Not readable? Change text. captcha txt